Provázky moci

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Remus Lupin/Nymfadora Tonks a další
  • Rating: 15+/18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Severuse postihne nemoc, způsobená opakovanou kletbou cruciatus. Lék ani lektvar neexistuje, jedinou nadějí je, že se sám lektvarista uzdraví, ovšem na to nemá dost magie. Svou pomoc a svou magii mu nabídne Harry. Kam až to zajde a jak se jejich vztah ještě zkomplikuje, to už je v rukou Merlinových... nebo Brumbálových?
  • Klíčová slova: přátelství, vztahy , Snarry

Hodnocení čtenářů:

Badinek:
“...”
LiviaCullen:
“Čítala som niekoľko krát a určite sa vrátim znovu :)”
Ebibis:
“...”
JajinkaJajka:
“Trošku jsem váhala mezi 3-4, není to úplně můj oblíbený příběh a taky mi vadily nějaké chybky, ale celkově se mi to líbilo, hlavně postavy, že nebyly moc mimo charakter.”
Extasy:
“Za přečtení to určitě stojí, děj se mi líbil i charaktery Harryho a Snapea. Trochu horší už je to s tou češtinou a zdlouhavým vysvětlováním, i když některá přirovnání mě celkem pobavila. Lepší trojka :)”
Cora:
“Klišé neklišé, líbilo se mi to moc. Takového Snapea já mám prostě nejradši. Četlo se to náramně a třeba scénu devastace laboratoře jsem sjela 2x, tak mě uchvátila. Moc hezký a vtipný závěr.”
lia:
“:)”
jesssnape:
“...”
KalamityJane:
“Tak nějak jsem si dosud od Lanevry držela odstup, mela jsem ji v hlavě v kolonce angst a temné. Ale tohle byl můj šálek kávy, vážně skvělé. Ono i klišé je občas potřeba, takže jsem si to vážně užila. Jen Lupin s tonksovou me teda rozcilovali... Hodnoceni zcela subjektivní.”
l.terka:
“:)”
kami:
“Klišé som nerozoznávala, pretože nečítam toľko snarry, aby som si ho všimla, takže prvá polovica aj kúsok sa mi veľmi páčila, ale potom to prišlo - Remus a Tonksová. Tam som mala dojem... zdalo sa mi, že narušili celú poviedku. Keď sú tam celý čas len Snape s Potterom, tak načo tam zrazu rvať iné postavy? A ešte to ukončenie, ale s tým som počítala, dúfala som síce v zázrak, ale dobre, s tým koncom som bola vlastne zmierená už vtedy, keď som si prečítala pár. Súhrnom - bolo to dávno, čo som to čítala, ale prekvapivo často si na tú poviedku spomeniem. Je to dobre napísané.”
Benny:
“Pokud jsem správně počítala, v první kapitole byla 4klišé.Dál už jsem nepočítala.Ale oceňuji, že Lanevra do šesti kapitol narvala všechno co se dalo.Chudák Severus si zakladá na svém vzhledu umaštěného parchanta a Potter mu to ničí:D PS.Je škoda,že autorky už nerozebírají Severusovy krásné lokny.”
Velká_koule_chaosu:
“....”
Tintinka:
“Je to občas trochu jazykově neobratné, ale děj docela zajímavý, váhala jsem mezi 3-4, ale přece jen to není úplně můj šálek čaje...”
Nerla:
“Tak jako... je pěkné, že autorka dobrovolně přiznala, že to chce narvat všemi možnými klišé, ale když už se do toho uvrtala, tak to měla udělat pořádně - takhle nevznikla ani originální povídka, ani parodie, ale něco podivně nemastného neslaného kdesi uprostřed. A dlouhého, únavně dlouhého. (SPOILER) Mně by se hrozně líbilo, kdyby při tom vaření lektvaru Severus selhal, protože by nedokázal usměrnit a použít svoji magii - protáhnout lano uchem jehly. Taky by bylo samozřejmě lepší, kdyby byl Snape parchant a ne něžný medvídek překypující dosud potlačovanými city, ale to už bych asi chtěla moc. Ovšem přiznávám, že do repliky "chtěl Pottera uzdravit natolik, aby nikdo nic nepoznal, ne se s ním vyspat a ještě ho pak navrch nechat umrznout" jsem se zamilovala. Následná replika "věděl jen, že má Severus Snape svou vnitřní krásu, kterou je jen třeba objevit" je potom trefa do černého. (KONEC SPOILERU) Snape je tady teda OOC i vůči charakteru, který se tu autorka pokoušela popsat v různých fázích povídky... ne, tady je asi zbytečné popisovat, co všechno je špatně. Asi... všechno? Nefunguje to. Mozek mi kvůli tomu ušima nevytekl, ale vracet se rozhodně nemám v plánu.”
Adelaine:
“Po přečtení kopy povídek musím říct, že jsem Lanevře vděčná za to, že její Severus je po moci toužící parchant, který má bohužel ale občas srdce.”
shadow:
“Lanevra píše dobře, ale prostě to není můj šálek.”
Sargo:
“Prostě klasika. Dobrá klasika. :-)”
Sectumsempra:
“Lanevra se pomalu, ale jiste, radi k mym oblibenym autorum:)”
Fleur Tera:
“zaujímavé no nezaradí sa medzi moje obľúbené”
belldandy:
“Klišovité? Ano, ale zdaleka ne až tak klišovité jako si Lanevra myslí. :) Zábavný příběh s dobře vystihnutými charaktery, což mi už přijde jako typická Lanevřina přednost. nejvíc mě to bavilo v poslední třetině. Takže jediný důvod, proč tomu nedávám čistou čtyřku je, že "Světla a stíny na Malfoy Manor", která vycházela s "Provázky" zároveň, jsem měla ještě raději. Hodnocení: 3-4”
Akkarra:
“"Pottere!" :D Severus je každým coulem protivný parchant, nekoná se žádny přerod na sladkého ušáčka rozhazujícího srdíčka a kytičky na všechny strany. A když pak udělá to, co je správné (aspoň podle Pottera), tak u toho aspoň prská jak nakvašený kocour. Paráda!”
Neferet:
“Povídku jsem přečetla ještě v době, než byla celá zveřejněna, ale s komentářem jsem trpělivě vyčkala. Líbí se mi ten celkový nápad a jeho zpracování je skvělé. V hlavě mam spoustu poznámek k tomu, co bych chtěla vychválit. Ale jelikož na psaní komentářů nejsem dobrá, tak jen říkám "Skvělá práce. Jen tak dál. :-) "”
mariaa:
“Celé dílko na mě působí velice úsměvně. Horší čtverka.”
Mrmla:
“..”
delatrix:
“ještě jsem tu povídku nedočetla do konce, ale zatím je to klasika”