Problém lorda Voldemorta

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: lord Voldemort, Harry Potter, Severus Snape, Lucius Malfoy, Antonin Dolohov (HP/TRR-V, SS/LM)
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Lorda Voldemorta bolí zub, ale Smrtijedi mu připravili překvapení.
  • Klíčová slova: humor

Hodnocení čtenářů:

LiviaCullen:
“...”
Rulie:
“tragikomedie ... ale dnes byla taková povídka třeba :D”
jesssnape:
“=D 3 - 4”
Benny:
“Skvělý mentální odpad:)”
Nerla:
“S mentálním odpadem souhlasím, ovšem celou dobu jsem to četla s nevěřícným výrazem ve tváři a nechápala, co na tom ostatní mají. Na ztřeštěné parodie jsem nikdy zvlášť nebyla a tahle povídka to rozhodně nezměnila.”
Adelaine:
“To je naprostý mentální odpad, při kterém jsem se ale fakt skvěle bavila. Geniální!”
belldandy:
“3/4 Bože! To je ale kravina... :) prostě "Nezáměrně tvůj" v Lanevřině podání. Bylo tam několik fenomenálních detailů. Vidím, že je většinou už zmnili ti přede mnou. Třeba ten Severus, .. co se málem netrefil do Narcissy. .:)”
Fleur Tera:
“tá zmienka o Narcise ma dostala :D”
mariaa:
“...”
Sargo:
“:-)”
Wendyses:
“=))”
Tintinka:
“Pěkné, jen konec mi úplně nesedl. Četla jsem i lepší parodie, ale bavila jsem se. váhám mezi 3-4, ale dnes jsem se potřebovala zasmát a to tahle povídka splnila...”
Sectumsempra:
“uzasny :D celou dobu jsem byla rozhodnuta dat trojku, ale natolik me pobavila zminka o ronovi (a taky se nezapomnelo na reguluse, och!), ze hodnoceni zvedam”
Akkarra:
“Merline.... Nevím, co mě pobavilo víc - jestli duo Lucius & Severus nebo jestli to byl Voldemortův výkřik "Prohledejte všechny hajzlíky světa!" :D”
Mrmla:
“...”
delatrix:
“Tohle je rozhodně povídka pro ty co mají rádi parodie a neuvěrilně nemožný konce.”