Compulsion

  • Autor: Arionrhod
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Snape/Lupin
  • Rating: R
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 20
  • Shrnutí: Two champions, one disgraced by scandal, the other hiding a secret. Two very different men, who share a single goal - to become the greatest figure skater in the world. Can they also accept that they share a common passion... each other?
  • Klíčová slova: AU, krasobruslení, sex

Hodnocení čtenářů:

Fleur Tera:
“táto poviedka spája moje dve najväčšie vášne - hp ff a krasokorčulovanie.. bola som príjemne prekvapená, hoci koniec bol mierne mimo Severusov charakter, celý dej bol logicky stavaný, v niektorých chvíľach však predvídateľný.. no to že autorka ešte hľadala aj hudobný podklad jednotlivých vystúpení skutočne veľmi oceňujem, takže za to bodík na vyše :)”
Julie:
“Povídku bych doporučila někomu, kdo si chce přečíst klasickou romatiku ve stylu červené knihovny. Není to špatné odpočinkové čtení, ale bohužel musím nesouhlasit s Bedrníkou - postavy (hlavně Snape) sice nebyly vyloženě OOC, ale přišlo mi, že se z jejich jednání (hlavně ke konci) vytratily všechny zajímavé povahové rysy. Na můj vkus tam bylo příliš mnoho klišé, které nevyvážilo nic zajímavého.”
bedrníka:
“Vynikající anglické AU z krasobruslařského prostředí od klasičky slashového páru Snape/Lupin. Délkou se blíží spíš románu než povídce a poutavě zachycuje vývoj vztahu ústřední dvojice od rivality po lásku. Arionrhod přesvědčivě vystihla vlastnosti, způsob uvažování a jednání jednotlivých postav a je přímo potěšení sledovat, jak se jí podařilo přetavit reálie a události z knih.”