Lekce pro Harryho

  • Autor: Remuslives23
  • Překladatel: Rocia Mixan
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Remus Lupin, Sirius Black, Oliver Wood
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 11
  • Shrnutí: Přeložila Rocia Mixan. Harry potřebuje naléhavou pomoc - a kdo mu může pomoci lépe než Remus a Sirius? Jedná se o 11 kapitol AU povídky odehrávající se po válce, o nenáročný příběh plný explicitně zobrazovaného sexu, ale i lásky. Soustředí se na tři postavy, jejich vztahy a na vykreslení Harryho první větší sexuální zkušenosti s muži.
  • Klíčová slova: Slash, sex, trojka (HP/RL/SB), poprvé.

Hodnocení čtenářů:

Makkakonka:
“...”
shadow:
“S PWP nemám problém, ale tuhle trojku po kupě nemusím.”
Ostravanka:
“q”
Trinyx01:
“...”
jesssnape:
“...”
Benny:
“Přečteno, bez ztrát na životech, ovšem mám dva problémy.Za prvé Harry se mi jevil jako hrozný truhlík a za druhé nemusím trojky.Někdy se ztracím v tom čí penis je kde(i když zde jsem ten problém neměla)Šileně dlouhé porno a občas jsem si řikala, jestli po tolika orgasmech ještě uroní nějaké sperma.Ale logiku neřešim je to přece PWP:)A to slušné.”
Adelaine:
“Omg, to bylo ale dlouhý porno... Já osobně jsem trochu měla problém s tím (teď nevím, jestli to srozumitelně vysvětlím), že to začínalo jako příběh, dalo nám to spousty nakonec zbytečných informací o životě všech možných lidí okolo a přitom z toho čišelo, že to celý je jenom o tom, jak je dostat do postele. Jasný, hodně slashe je o tom, jak ty dva, tři, čtyří... dostat do postele, ale tohle jako by se nemohlo rozhodnout, jestli jen sex nebo i jak to bylo dál po zabití Voldyho. A na můj vkus tam bylo až moc přechodníků. Jinak na druhou stranu, napsání takhle dlouhé sexuální scény chce asi talent.”
sandymathews:
“Ano”
AnneMaria:
“:D :D”
Lanevra:
“Autorce se podařilo roztáhnout PWP na 8 kapitol (zbylé tři jsou omáčka kolem), to považuji rozhodně za úspěch. Je to prostě sex a nic víc.”
Mrmla:
“...”
kripolik:
“...”
Akkarra:
“No porno, no. Ale velice pěkně napsané porno. (Ačkoli hřídel mě dostávala pod stůl.) Jenom škoda, že k tomu nejsou obrázky... ;)”
Tintinka:
“Komu nevadí trojice a má rád povídky plné sexu, tak tohle není špatné. Jde o to, že Harry je panic, který si moc nevěří a tak požádá o pomoc se zasvěcením do sexu Siriuse a jeho partnera Remuse. Prostě praktická sexuální výchova :-)”