Muž v Dracově posteli

  • Autor: Cyane Snape
  • Překladatel: Tofiam
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Vánoční překvapení pro Lucia Malfoye.
  • Klíčová slova: humor, drama, Mpreg, AU, neovyklý způsob zabití Voldemorta

Hodnocení čtenářů:

Tereza:
“...”
DenDella:
“Byl to můj první Mpreg a asi s tím nebudu mít nějaký závažný problém.Tohle byl sice jen pokus o vtip, dost OOC a zabití LV pistolí mě dostalo, ale několikrát jsem se zasmála. Překlad tedy byl hodně amatérský, takže, ó bohové, nějak mě to nezaujalo ale 2* budou akorát za ten humor, zbytek nic moc.”
Nymphilia1:
“Pobavilo :D”
Ebibis:
“...”
levandulka:
“Četla jsem ji už fakt dávno, ale vím, že jsem se dost nasmála. :D”
Mr. Robot:
“:D”
jesssnape:
“tak takovéto prznění jazyka jsem snad ještě neviděla... bolí... to tak moc bolí moji češtinářskou dušičku... při shlédnutí zrůdného spojení (zřejmě novotvaru, neboť slovo familiérní bohužel neexistuje) "familiérní ruce" jsem se přestala snažit zavírat oči a předstírat, že jsem Tatar, a povídku jsem odmítla dočíst (v zájmu zachování svého drahocenného rozumu)...”
AdelleR:
“Tohle neomrzí :D”
Lady Aludnev:
“...”
Rulie:
“chudáček malý :D :D”
Cora:
“:)”
LiviaCullen:
“Veľmi podarená a vtipná poviedka. Žiadne veľké ťažké dejové zvraty alebo rozhodovanie hlavnej postavy. Vtipná, oddychová poviedka. Určite sa viac krát vrátim.”
l.terka:
“perfekní :)”
Akae21:
“Dobré. Ale ty chyby.”
Benny:
“Řečeno takto;začátek nic moc, žádná poznámka:"Ty jo to je dobrý!"Prostředek byl fajn, opět než se to začalo rádoby prodlužovat do vtipu.A konec;Harryho nástup na scénu a zabití Voldyho bylo asi nejlepší.Porod bych vypustila.”
Trinyx:
“LOL! The best!! :DD”
Sectumsempra:
“chudak Lucius :D:D”
Lanevra:
“Já to ještě nehodnotila? Je tam tolik nezapomenutelných hlášek, že přestože by sloh byl na 3 dám s přehledem lepší čtyřku. :-D Na kočku, která přinesla koťata rozhodně nikdy nezapomenu a nejen na to. :-D”
Meera:
“Tak tohle byl gól, dlouho jsem se takhle nezasmála, Luciovo plašení bylo naprosto skvělý, průpovídky také skvělé. Povídka pěkně ubíhala, svižným tempem a s humorem. Skvělá povídka. :)”
Adelaine:
“Šílená parodie, začátek dejme tomu, střed dobrý a vtipný, na konci je už trochu tlačeno na pilu, aby to bylo za každou cenu vtipný. Jinak docela dobrý, co se týče parodií, tak je to jedna z povedenějších. Lepší 3”
lampicka:
“Překlad tu povídku zabil. Úhledná, bezmyšlenkovitá Narcisa, provozování lásky, mrtvý kráčející muž...A největší pecka - Lucius široko-hrubá trumpeta. Hrubky a překlepy taky nechybí. Jestli už to musíte nutně číst, tak pokud můžete, dejte přednost anglickému originálu.”
delatrix:
“Hodně netradičně pojatý příběh HP a neobvyklými vedlejšími postavami.”
Fleur Tera:
“kočka, koťata, hormonálne problémy a Malfoyovci... to je kombinácia!”
patolozka:
“Fantastické téma, nápad, ale provedení mi občas přišlo pokulhávající. Druhý díl se mi líbil víc.”
Basiliscus:
“Moc hezké. Sem tam nějaká hrubečka, ale mooc hezké. Začátek takový vláčný, pak se to rozjíždí. Nelze brát moc vážně skrz chování Luciuse. Na mpreg dobré, není tam příliš rozepsaný, to mám ráda. Určitě se k tomu skrz některé hlášky vrátím a moc ráda :))”
Mrmla:
“111”
Nerla:
“Tři a půl hvězdy, ale abych ji neházela do průměru, zaokrouhlím nahoru. Začátek není zas tak dobrý, ale druhá polovina je jízda, tam se oči na monitoru nezastaví. Pobavilo.”
kripolik:
“suprová povídka! :)”
belldandy:
“Protože už jsem četla před nějakým časem, snad mohu tvrdit, že ať je tahle povdíka , jaká chce, je svým způsobem nezapomnetulná - tedy nezapomenutelně šílená”
Velká_koule_chaosu:
“Je mnoho "humorných" povídek, které se snaží pobavit a zároveň čtenáři "něco" předat... Ovšem podle mého, jsou proti této povídce všechny ty ostatní jen chabé pokusy, které nemají šanci uspět... Člověk může mít u téhle povídky záchvaty smíchu, přiblblej úsměv či jí přejít s úšklebkem či pohedáním a přesto myslím, že patří mezi hrstku tich, na které se nezapomíná ať už z kteréhokoliv důvodu... A o tom to je... A znám několik přátel, kteří začali číst slash jen díky téhle povídce, která je vtáhla do neuvěřitelného světa, kde se děje možná, ale hlavně to nemožné :P *dramatických povídek může člověk napsat desítky, ale napsat povídku za účelem pobavení(a zároveň abyto mělo nějakej ten děj - hlavu a patu) to je jeden z nejtěžších úkolů, a proto skládám poklonu za tu žravou mašinu co si draco přivedl domu - Lucius je zde bezkonkurenční :)”
mariaa:
“Taková šílená podprůměrná parodie.”
Nexer:
“Geniální věc, která si skvělé hodnocení zaslouží.”
ZJTrane:
“Perfektné:D”
Victoria:
“Jedna z mála parodií, které se mi opravdu líbily =)”
Kate Mathews:
“...”
Anne:
“Geniální!”
sandymathews:
“=)”
Nade:
“Pěkné, zábavné. Ten konec mě rozsekal.”
Akkarra:
“Chudák Lucius - bezduchá manželka, zbouchnutá a hormonálně nevyrovnaná KOČKA, kterou Draco přitáhl domů, Smrtijedi po celém domě, obývák zamořený KOŤATY, zamčený Brumbál a jako perlička sám Voldemort... Není divu, že už mu z toho tak trochu hrabalo. :)”
Jacomo:
“*zkusit?*”
Mysty15:
“Základ do každého ff deníčku. Čili mělo by být přečteno. :)”
zmije:
“Nedočteno a odloženo, nejspíš už napořád. Četné hrubky.”
Čtenářka:
“Jedna z mých oblíbených anglických povídek... Četla jsem v originále, překlad taky nebyl špatný. Absolutní zábava.”
Ice:
“Četla jsem pouze český překlad, ale povídka mě příliš nezaujala, i když jsem ji zkoušela číst několikrát. Zkusím ještě originál.”
Memorin:
“Jsem ráda, že něco takového nám Tofiam přeložila. :) Děkuju jí. Ačkoliv Narcissa byla trochu trapná hloupá blondýna. Jenže to je věc názoru.”
Ivet:
“Dokonalý humor, dokonalý Lucius... Tahle povídka nemůže mít méně než 100%. Není tam okamžik, kdy bych se nebavila. A to samé platí o pokračování. :)”
Bilkis:
“Skvělá povídka! Kotěcí problém, Narcissa, dokonalá blondýna, jak vystřižená z vtipů, počítající hosty a Harry jako desperád s revolverem v jedné a sendvičem v druhé ruce. Kdo by to neměl rád?”
sigam:
“Na chudáka Luciuse, který každou chvíli přesvědčuje sám sebe, že je KURVA přece klidný, se nedá zapomenout. Přesně takového jej miluju. Smrtijeda, kterému leze ten zasraný Pán zla na nervy a který dokáže zapomenout na ledový výraz ve tváři a sofistikované chování :D.”
Pyriel:
“Bláznivý Štědrý den na Malfoy manor, v jednom pokoji se na večeři chystá fénixův řád, v sousedním smrtijedstvo, a neštastný Lucius ani nemá čas nazout si boty :-) Myslím, že tahle povídka patří k povinné četbě každé slashařky. Povídka má pokračování Dědečkův malý andílek”
Mandragora:
“Podařené dílko, které by měl znát každý co čte slash. Má pokračování nazvané Dědečkův malý andílek”