To Shape and Change

  • Autor: Blueowl
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Severus Snape, Harry Potter, Dumbledore and teachers, Longbottoms, Malfoys, Flamels, Voldemort atc
  • Rating: T
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 34
  • Shrnutí: AU. Time Travel. Snape goes back in time, holding the knowledge of what is to come if he fails. No longer holding a grudge, he seeks to shape Harry into the greatest wizard of all time, starting on the day Hagrid took Harry to Diagon Alley. A/N: I have taken the liberty of adjusting some of the canon things, so just be aware - - meaning Snape comes from a future different from the actual HP novels. Oh, and no Horcruxes.
  • Klíčová slova: cestovanie v čase

Hodnocení čtenářů:

Adelaine:
“Takže Harry je totální Garry Stue, je to psáno často tak idylicky a všichni jsou šťastní a spokojení, až je vám z toho špatně, přitom ale jsou tam chvíle, kdy si říkáte, že autorka nemůže být neprostý lempl, protože události mění zajímavě a rozhodně i logicky. Většinou. Za ty části jí přidávám minimálně dva body, protože byly vážně dobré. Ale nakonec se Voldy stejně zblázní, všichni se napraví, atd. Ještě jedna poznámka - autorka je očividně fascinovaná možností dnešní medicíny a chápu, že chce ukázat, že mudlové mají kouzelnickému světu co nabídnout, ale měla by si uvědomit, že nic se nemá přehánět a že takhle vypadají kouzelníci, že nedokáží uzdravit naprosto nic./ Známka se vztahuje k anglickému originálu.”
Ostravanka:
“q”
GwenLoguir:
“Moja vyrazne oblubena. Asi kus idealisticke, ale prijemne citanie vacsinu casu.”