s e c r e t [•]vampire!Draco•Harry[•]

  • Autor: SciFiNerd92
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter
  • Rating: 15+ale to jsem prudérní
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Harry tráví prázdniny u Dursleyových. Náhle se tam k jeho údivu zjeví Draco Malfoy. Tváří se překvapivě přátelsky (i víc). Vezme ho k sobě na Malfoy Manor, kde se ukáže, že je úpír. Tráví pak spolu zbytek prázdnin a Draco s ním dělá takové ty věci , co úpíři dělávají. Pak je konec prázdnin a oba cestují do Bradavic. Harry zažívá krizi a svěřuje se se vším svým přátelům. Draco se mu rozhodne pomstít. Krutě ho trestá ve vlaku a pak, protože má strach, že by se s ním už odmítl dál stýkat, ho přemění také na úpíra. Následuje tragický závěr, na který se podívá každý divák sám za sebe.
  • Klíčová slova: upíři, drarry, darkfic, fanvid, fanvideo

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“...”
Rulie:
“boží”
DestielAngel:
“Super”
Ostravanka:
“q”
Adelaine:
“Jejda, já to ještě nehodnotila?! Toto je výtečné video a popravdě nechápu, jak se to autorce mohlo povést. Já bych tak chtěla, aby někdo napsal drarry s takovouhle atmosférou:-)”
Trinyx:
“zajímavé”
Lanevra:
“Zajímavé, že jsem to nikdy nekomentovala, ač to znám už delší dobu a mám v oblíbených.”
Sargo:
“...jen mi není moc jasné, proč je celý děj v popisku. On by to myslím divák pochopil? :-))”
Casiopea:
“Woooooooooooooooooooow! Totální nadšení. Hudba, výběr scén (vážně nechápu, jak tohle někdo může dokázat), perfektní střih.”
Mrmla:
“..”
Benny:
“Jsem okouzlená, uplně mimo a tleskám ve stoje!!Pisnička jednoduchá, ale zapadá dokonale do kontextu.Nápad s upírem skvostný, 4-5//EDIT:Proč jsem původně dala jen 4?Tohle je jasná pětka s velkou hvězdicou.Tolikrát, co jsem si pouštěla tohle video, jsem si žádné nepouštěla.Mám dokonce i tu píseň v telefonu a to už něco znamená!:)”
ZJTrane:
“Veľmi dobre zostrihané. Páči sa mi.”
Akkarra:
“Docela povedené. Hlavně jedna scéna ve vlaku je udělaná vážně dobře... :)”
belldandy:
“Upíří drarry darkfic fanvideo. :) Tedy, nad spojením HP světa a úpírů zrovna moc nejásám, ale SciFinerd patří k autorkám, u kterých se většinou nestačím (a to nejen u tohoto videa) divit , jak se dá s těma scénama vystřiženýma z filmů čarovat. / Říkám si totéž, co Benny. :D Tedy ovšem, já vím proč, protože nejsem moc na drarry a na upíry, jenže ... to je trošku nespravedlivé k tomu videu, které je uděláno výtečně. / Děj je v popisku proto, poněvadž i autorka považovala za vhodné opatřit video popisem děje (viz. plot pod youtube oknem). Nicméně je možné děj z popisku vymazat, pokud někdo dojde k názoru, že to z nějakého důvodu vhodné není. Za sebe se tomu nijak nebráním.”