Cut with Diamonds

  • Autor: Eodrakken
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Ron Weasley/Peter Pettigrew
  • Rating: R
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Sequel to And Just Plain Wrong by Amanuensis and Damage Control by Juxian Tang. - What would it pleasure me to have my throat cut with diamonds? or to be smothered with cassia? or to be shot to death with pearls?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
belldandy:
“Krátký náhled do vztahu Rona a jeho krysy. :) Řekla bych, že tohle je rozhodně nejpovedenější povídka z těch tří, které navazují na "Damage Control". Pettigrew je tu až neuvěřitelně věrohodný: ubohá odpuzující existence, která vzbuzuje soucit. Neschopen čehokoli odvážného, ale zároveň neschopen hrát úlohu ďábelského zločince, která mu jakousi nešťasnou náhodou připadla. A Ron je zasažen Stockholmským syndromem. - Nejvíc na mě věrohodnost této fikce zapůsobila ve srovnání s "To The Victors", která podává Dracův postoj "umučím tě láskyplně až k smrti" na poměry této série trochu nevhodně melodramaticky.”
SinamLlumi:
“Další pokračování And Just Plain Wrong, tentokrát od Pauraque (Eodrakken). Podle mě rozdíl mezi touhle povídkou a Damage Control je v tom, že jedna je udělaná dobře a jedna špatně. ;) S.L.”