Nejlepší sázka

  • Autor: Rocia Mixan
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Remus Lupin, Sirius Black
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Díky jedné opilecké sázce se Harry Potter, trpící následky dávného zranění, ocitne poprvé v gay klubu, aniž by tušil, že tam potká dva nejdůležitější muže svého života a že jeden z nich je jeho spřízněnou duší... AU - Sirius není Harryho kmotr. Romantické.
  • Klíčová slova: Slash, sex, spřízněné duše, trojka, romantika.

Hodnocení čtenářů:

LiviaCullen:
“☆♡”
Rulie:
“zajímavé - líbí se mi jiný pohled do světa HP”
Lanevra:
“Je to AU, pravda, ale je to má oblíbená trojka.”
l.terka:
“:)”
Adelaine:
“Líbilo. Snad jen mi to přišlo trošku statický”
delatrix:
“Tohle jsem kdysi četla. Celá ta povídka přináší úplně jiný náhled na svět HP a na vztahy hlavních postav.”
Velká_koule_chaosu:
“Mám ráda trojci HP/SB/RL. A tohle byla příjemná slaďárna. :) 3-4*”
Sectumsempra:
“no, pekny prumer:)”
Tintinka:
“Osobně miluju sladké a romantické příběhy, trojky a taky Siriuse a Remuse, takže tohle byla povídka přesně pro mě...”
Akkarra:
“Když AU tak pořádné...! Na mě je to fiktivní možná až příliš. Není to špatné, i když je to slaďák až z něj bolí zuby, ale tahle trojka nebude můj šálek čaje.”
mariaa:
“Osobně moc nemám ráda trojice, proto hodnocení 3 - jinak povídka je ale pěkná :).”
Zrzka Lenka:
“Já mám ráda tuhle trojici a v češtině povídek na ně moc není. Tohle je celkem krátké a romantické, ale líbilo se mi to.”