Jidáš

  • Autor: Juxian Tang
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sirius Black/Remus Lupin
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: AU, mezi smrtí Potterových a Siriusovým zatčením, přátelství, zrada, tajná láska
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Proč ta holka musí mít všechno tak depresivní. Je úžasná spisovatelka, že si nemůžu pomoct ji nečíst, ale rozhodně to není milé čtení. A hlavně, co člověk může čekat od povídky s tímto názvem. Průměr to není, ale znovu už to asi číst nechci.”
Ostravanka:
“q”
Adelaine:
“Sakra, kéž by to nazvala jinak, aby bylo překvapení, páč takhle to bylo dost jasný už od začátku a věřím, že tohle 'překvapení' hodně udělá. Ale mám hodně ráda autorčin styl.”
Benny:
“Z tohodle mne mrazí xy měsíců po přečtení.Doporučuji si povídku přečíst jen jednou, ten první dojem je důležitý a vím jistě, že z dalšího čtení by jste ten požitek už neměli.Název vám hodně napoví.”
kami:
“Hoci človeka počas čítania stále čosi svrbí za ušami, aj tak to prekvapí, zarazí. Na prvé čítanie sa mi to aj zdalo kruté, ale teraz s odstupom času, až tak nesúcitím. Dôležité bolo prvé čítanie. Ale Remus tu má veľmi zaujímavý charakter, nie však taký, ktorý by mal čitateľ považovať za mimo povahy.”
Sectumsempra:
“...tuhle autorku mam fakt rada :)”
Sargo:
“...”
Akkarra:
“Tohle bylo tak... emotivní. Je mi Siriuse opravdu líto - jediný člověk, kterému věřil...”
belldandy:
“Je mi jasné, že nejsem žádný odborník na Juxian Tang. Proto bych se měla držet zpátky se svými soudy. Ovšem těžko se mi skrývá, že tuhle povídku cítím jako vyčnívající z řady v rámci toho, co jsem od ní četla. Mně připadá, že většina jejích povídek spěje přímou cestou od začátku ke svému konci v logice jednoznačného psychologického vývoje. V tomto příběhu číhá zrada. Ne že by ten zvrat byl až tak nečekaný, vždyť sám název už chystá nápovědu. No já se přiznám, že jsem docela zaskočená byla. Pro mě nezvyklá, ale možná o to zajímavější Juxian. O chování Remuse ovšem budu muset asi ještě chvíli přemýšlet, abych ho mohla jako hodnověrné přijmout. :)”