Velmi nebezpečné hry

  • Autor: Juxian Tang
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS/DM, SS/NL, SS/HP
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: slovo překladatelky: Povídka o 1000 slovech, výzva From Dusk til Dawn č.9, inspirovaná filmem Wild Things (Nebezpečné hry) - který já osobně jsem neviděla, takže vám k tomu víc nepovím. :)
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Jupí, Juxian taky umí napsat něco oddechovějšího, co mě dokonce pobavilo a představa Severuse, jak si pomalu vytváří svůj soukromý harém... Nemá to nic co dočinění s kanonem, ale líbilo se mi to.”
kripolik:
“Pěkné. Zajímalo by mě jak to pokračovalo.”
Cora:
“A proč vlastně ne...”
kami:
“...”
Adelaine:
“Lepší tři, také bych to uvítala trochu kratší”
Benny:
“Rozuzlení jistě zajimavé, ale jako fake je to zbytečně dlouhé”
Sectumsempra:
“cetla jsem uz nekolikrat, super vec :)”
Neferet:
“Rozhodně zajímavá povídka a ve své krátkosti dokáže rozvinout čtenářovu představivost a překvapit ho svým koncem.”
Lanevra:
“Na tohle jsme nedávno narazila náhodou, když jsem hledala povídky na Nevilla, a teď koukám, že je to i tady. Je to velice zajímavá povídka, abych tak řekla.”
LadyS:
“Na to, jak je povídka krátká se mi hodně líbila.”
Istar Halabába:
“jé :) ... chtěla jsem dát spíš 4, ale dám 5, tak.”
Nerla:
“Pointu jsem čekala jinou a ta povídková mě skutečně překvapila, paráda. Líbil se mi i strohý styl, který si hodně sednul se zadaným rozpětím. Vážně pěkné.”
René.K.:
“Začátek ve mně budil trochu nedůvěru, ale pointa se vydařila. A Nevilla bych v takové povídce také nečekal, takže osvěžující změna.”
Mrmla:
“...”
Sargo:
“Vytecne splnene zadani. :-)”
Akkarra:
“Jak zmijozelské... :) Ale že se do toho zaplete i Neville, to bych nečekala.”
Velká_koule_chaosu:
“Zajímávé... :) 3-4*”
belldandy:
“Jako crack je to dobrý.. .”