Snape: The Home Fries Nazi

  • Autor: pir8fancier
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: SS/HP
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry porazil Voldemorta a všichni Smrtijedi přišli o svou magii. Snape utekl do Spojených států, kde pracuje jako kuchař v podniku s rychlým občerstvením. Harry ho vyhledá, aby ho požádal o radu.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

knihomol:
“Pokud se nepletu, tak překlad má na své stránce patoložka pod názvem Hranolky u diktátora. Alespoň podle popisu děje (angličtinu, žel bohu neovládám) Takže pokud je to ona, tak je skvělá (tedy v tom překladu). Haryho deprese, Snapeova lhostejnost, obsluha v podání kriminálníků a úžasný západ slunce.”
sandymathews:
“Nejopravdovější a nejreálnější HP/SS, co jsem kdy četla. Skvěle propracovaný vývoj vztahu, skvěle snapeovský Snape a harryovský Harry.”
Trinyx01:
“...”
Fleur Tera:
“Poviedka ma skutočne dostala - jednoducho skvelé. Má takú zvláštnu atmosféru, ktorá ma vtiahla do deja a odmietala pustiť až kým nedočítam do konca..”
lymmet:
“Tak k tomu se budu vracet. Nádhera.”
zmije:
“Beru všema deseti.”
Ostravanka:
“q”
Adelaine:
“Takže, zezačátku jsem byla absolutně nadšená z popisu Harryho deprese, z příčiny, Snapeových argumentů. Pak nadšení ustávalo, ale! Ta povídka celá je dobrá, velmi dobrá, nicméně k naprostému vytržení mi tam něco málo chybělo. /Nicméně je to jedna z těch mála povídek (momentálně asi 3), které kdybych měla víc času, tak bych chtěla přeložit.”
Casiopea:
“Nádherný. Prostě... nádherný. Pro mě rozhodně v top 10. Pořád na ten příběh musím myslet. Ať už základní zápletka nebo její zpracování. A Severus i Harry... Jemný humor a přitom to chvílemi bylo tak syrové i Snapeovským způsobem něžné... Chce se mi číst okamžitě zase od začátku.”
assez:
“...”
belldandy:
“-”