Future Visione

  • Autor: Salazaret
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS/HP
  • Rating: +15, +18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2011-07-21
  • Počet kapitol: 14
  • Shrnutí: Zůstal sám. Kmotr ho opustil a Harry přestal věřit v lepší budoucnost. Ale stalo se něco, co mu věci příští ukáže. Co ho donutí chtít vše změnit. Ale když je člověk na vše sám, jde to těžko. Najde se spřízněná duše, která ho povede touhle útrapnou cestou, aby nakonec stanuli na samém vrcholu? Může se v tomhle zlém a špinavém světě zrodit něco tak čistého jako je láska? Kdo věří najde vše, po čem jeho srdce touží. Stačí jen chtít a vidět!
  • Klíčová slova: autoagrese, automutilace

Hodnocení čtenářů:

speisy:
“-”
Mrmla:
“...”
k.y.t.k.a:
“?”
mariaa:
“Pokud bude někdy dokončena...”
belldandy:
“Moje nejoblíbenější povídka od Salazaret. Harry je v šestém ročníku. Přes prázdniny měl vizi. Viděl vše, co se má stát v šestém a sedmém roce a nyní se snaží změnit budoucnost. Odpovědnost ho drtí natolik, že se ve volném čase věnuje sebepoškozování. Vědomí, že Severus Snape má zemřít ho nutí přehodnotit své city k němu. - Nápad je to výborný. A je to pěkně depresivní, což se mi moc líbí :). Salazaret má trochu tendenci dávat Harrymu dívčí charakter. Příběhu by možná prospělo o něco méně uplakávání a něco méně vět končících v půlce. Říkám jen trochu, protože se mi v zásadě Harryho rozervanost líbí. Doufám, že Salazaret povídku ještě někdy dokončí ... (Sorry, že hodnotím nedokončenou práci, ale na druhou stranu, co když už dokončená nebude a já bych přišla o příležitost něco k ní říct. Takže tohle je za prvních 14. kapitol.)”