SS a tajomstvo Stonehenge

  • Autor: Testralka(Tesska)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Severus Snape, Herry Potter, Sirius Black, Remus Lupin, Hermiona a Ron a další
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 34
  • Shrnutí: Severu Snape přežil válku i poslední bitvu. Ovšem zanechalo to na něm jisté následky, které se projeví do budoucna. Ovšem rozhodnutí minulosti budou hrát zásadní roli. Jak do toho zapadá Harry Potter? NEchte se překvapit a čtěte.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Sectumsempra:
“Moc nerozumim oblibenosti teto povidky. Dej a postavy vystrihnuty jak z anticke tragedie, nektere dialogy doslova pretekaly tuposti. Snape (a vlastne i ostatni) dost OOC. Napad byl fajn, ale provedeni mizerne. Bod za Kyriana, postavu, o ktere jsem mela pul povidky dojem, ze byla napsana, aby se casto mohla nekam odkladat.”
SarahNara:
“Jedna z mojich najobľúbenejších HP poviedok, rozhodne si ju plánujem prečítať znovu :)”
Rulie:
“......”
Extasy:
“...”
Ryumi:
“To vypada zajímave :D”
Lucie:
“...”
delatrix:
“xxx”
mariaa:
“...”
kripolik:
“Tuhle povídku už jsem četla 2x a určitě se k ní ještě vrátím”
ZJTrane:
“Ja som to ešte nečítala??? tak to určite napravím.”
Velká_koule_chaosu:
“Za mě zklamání...”
patolozka:
“Moc pěkně zpracovaný vztah, pochyby, láska a oddanost a také přátelství i nepřátelství a přesto touha udělat pro duhého vše možné, abyste mu pomohli!”
te.ss.sa:
“Tuhle povídku už sem četla potřetí a pokaždé mě dostane stejně. je to skvěla napsaný příběh o rozhodnutí jenž se udělala a jak se mohou promítnout do dalšího života.”