Peklo

  • Autor: Seeker
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Sirius Black, a možná přijde i Remus Lupin :)
  • Rating: 18 +
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Snape obdrží radu z nepravděpodobného zdroje.
  • Klíčová slova: humor

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“Pobavilo :)”
Adelaine:
“Patří mezi ty lepší PWP”
jesssnape:
“...”
Casiopea:
“:) Napadají mě jen samá citoslovce, takže radši jen smajlík.”
Benny:
“Prvně:no, Poppy, kdo by to do tebe řekl:)S vývojem nebo realičnosti problém nemám.Jen mi vadilo, když si Severus Blackovi v záchvatu zuřivosti výleval srdečko.To mi rozum nebral, ale za nápad a ve výsledku i hezké PWP;4*”
belldandy:
“Vtip a nápaditost, to je seeker. Přiznávám, že budu asi až trochu puritánský monogamista, pročež mám trochu problémy uvěřit "navážno" zápletce... , ale pobavila mě, o tom žádná. Nakonec asi ani nechce být brána vážně. :)”
kami:
“Ten koniec bol vskutku prekvapivý, hoci pri samotnej akcii mi tam niečo chýbalo. Asi najskôr to bolo príliš rýchle. A neviem prečo, z Lupina som mala taký divný pocit, asi by som s ním sama v jednej miestnosti nevydržala. (Zatiaľ body takto, uvidím, či sa k tomu vrátim.)”
SinamLlumi:
“Já to říkám pořád, lepší prosté, ale dobře napsané PWP s vtipem, nadhledem a myšlenkou, než Elysejský klíč bez jediné z těch ctností. :) S.L.”
Fleur Tera:
“zaujímavý vývin situácie”
mariaa:
“...”
Nerla:
“Na PWP dost vtipné. Chtělo by se napsat něco o příběhu, ale tvrdit, že ho to má, by asi byl hodně velký eufemismus (takže se naskýtá otázka, jestli se dá čisté PWP označit jako lyrika?). Každopádně to pobavilo a velké plus za překvapivý konec.”
Mrmla:
“...”
Sargo:
“:-D”
sandymathews:
“Ano, peklo :-P”
Anne:
“Název je dost výstižný. Takový vývoj jsem vážně nečekala.”
Kate Mathews:
“...”
Akkarra:
“Takovouhle "radu" Severus určitě nečekal... ;D”
ZJTrane:
“Pre moju zvrhlú dušičku nie peklo, ale raj ako vyšitý. Už mi tam chýbal k dokonalosti len Lucius. Vďaka Sinam Llumi za ako vždy dokonalý preklad a skvelý výber. (Zuzana)”
Istar Halabába:
“tentokrát to: "TOP 10, naprosto super" celkem sedí, to musím uznat :) Kobaltová modř, ostře červené a stříbrné záblesky - prostě hezky barevné a ... pekelné :)”