Dvanásť predvianočných dní Severusa Snapa

  • Autor: debjunk
  • Překladatel: Kapi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová
  • Rating: 0+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: „Veselé Vianoce!“ vykríkla. Severus povytiahol obočie. „Vianoce ešte nie sú,“ zavrčal. Hermiona sa usmiala, „Ale dnes predsa začína Dvanásť Predvianočných dní, Severus. Muklovská tradícia dávania darčekov počas dvanástich dní predchádzajúcich Vianociam.“
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Keiko.kei:
“Chválím kreativitu při vymýšlení dárku, ty byly povedené...”
Ostravanka:
“q”
Neimh:
“Asi jsem zešílela, ale musím dát téhle věci, která navozuje hypoglykemický šok tři hvězdy.”
SaoKissa:
“Nemám slov - ale nebráno jako kompliment. Ještě teď cítím cukr v ústech. Na druhou stranu, nebylo to nečitelné.”
Lennroe:
“U osmého jsem si musela dát pauzu, já prostě nemůžu jen tak bez úpění a ničení bytu číst, jak Severus tancuje, i když popravdě ty dárky jsou vymyšlené skutečně dobře, to je ovšem asi jediné plus. Kromě toho že povídky vyvolává spoustu emocí jako neutišitelný pláč, hysterický smích, pištění, sténání, úpění, atd... Edit: A ještě rouhání, bušení do zdi, a blábolení ve třech jazycích (to po té pauze) Autorka na sebe může být hrdá”
Akkarra:
“.... To snad ne. Severus koktá své překotné omluvy a Hermiona vrhá vášnivé pohledy, div že nepodpálí Velkou síň. Dočetla jsem to jen ze zvědavosti, jaká zvěrstva autorka ještě napáchala... Bylo jich ještě hodně a podstatně horšího rázu než je koktající Severus.”
GwenLoguir:
“Taká blbosť, ale zlatý nápad. Strašne sladké. S vekom sa moja znášanlivosť na cukor zmenšuje...”