Na pokraji

  • Autor: andie
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová, Draco Malfoy
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 11
  • Shrnutí: Válku vyhrála temná strana, ostatní jsou mrtví, mudlovská šmejdka Grangerová se ocitá ve vězení. Je to pět let, ona stále žije, ale zničená. Teprve teď zjišťuje, že věznici vede Malfoy...
  • Klíčová slova: vězení, temnota, psychologické, temné

Hodnocení čtenářů:

luciana:
“Myslím si, že povídka bola excelentne stavaná čo sa tíka psychológie. Prostredie je fakt dosť desivé/odporné a dej je tragický.Taktiež štýl s čítaním medzi riadkami nie pre ľahké žalúdky. Asi to tak ako to skončilo, muselo byť. POZOR SPOILER: votre santé, bola ako taká čerešnička na torte- teda v preklade z francúzštiny znamená niečo ako posledný hlt/prípitok. Spojitosť Draka s Francúzskom a otráveným vínom tam je.”
Ostravanka:
“q”
Sargo:
“xxx”
Akkarra:
“Mrazivá a bezútěšná atmosféra prodchnutá všudypřítomným šílenstvím. Rozhodně to není průměr, ale já se k hodnocení 4 nedokážu přinutit, na to mi tam něco schází... Možná je to tím, že mi přijde, ža autorka neměla odvahu to dotáhnout do konce se vší parádou a tak se tady nakonec z Draca stalo to, co se z něj stalo.”
Nerla:
“Mně to přišlo hodně ploché a neuvěřitelné. Obecně mám asi s povídkami z vězeňského prostředí dost problém, protože jsem ještě v rámci amatérské tvorby (což je pro mě vlastně jenom fanfiction) nepotkala žádnou uvěřitelnou. Nějak mi charaktery nepřipadaly dost komplexní a motivace silné, aby se opravdu dělo, co se tam dělo. Nehledě na to, že nemám ráda, když povídka začíná tím, že je někdo už pět let bez špetky zájmu o okolí a v následujícím odstavci žasne víc než by kdo žasnout měl. Ne, mnoho mi ta povídka nedala. Horší průměr.”
ZJTrane:
“Surový chlad a mrazenie. To som cítila počas čítania poviedky. Vďaka Merlinovi za epilóg. Ten to mrazenie snáď trochu zmiernil. Je to výborne napísaná poviedka, ale nedokázala by som sa vystaviť tomu pocitu ešte raz.”
Slythoryn:
“Tak tohle mi úplně vzalo dech. Nejhezčí a zároveň ty nejhnusnější věci jsou ty, které jsou pravdivé... Je tam tolik hnusu, utrpení, špíny a zoufalství, ale i přes to je to krásné. Opravdu výjimečné.”
GwenLoguir:
“príliš depresívne na môj vkus. Už som to vzdala.”
Keiko.kei:
“První tři kapitloky mě nadchly, úžasné, tak procítěně a hluboce napsané. Neudržela jsem slzy... Začalo to lépe než skončilo, žádný happy end, jen krutá realita.”