Skutečná a šokující pravda o tom, co se stalo mezi padesátilitrovým kbelíkem kečupu a obří sklenicí nakládaných okurek

  • Autor: Severka Plamenná
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape / Hermi, Dumby
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Snape je nejlepší kuchař. Nevěříte? Čtěte:-)
  • Klíčová slova: snamione, paródia

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“...”
Ostravanka:
“q”
Užovka:
“Naprostý skvost! Originální zápletka, můj oblíbený pár, smysl pro popis situace a hlavně geniální slovní obraty a větné konstrukce dělají z této povídky dílo, které si čtu i po letech stále znovu a nemíním s tím přestat, ač už znám některé pasáže zpaměti.”
Lanevra:
“Zajímalo by mě jak uděláte že se vám povídka v tomto archívu otevře normálně. Já mám na všech prohlížečích místo dlouhých a háčkovaných písmen otazníky.”
Fleur Tera:
“nemohla som sa ubrániť výbuchu smiechu v niektorých pasážach :D”
Sargo:
“Aaaaach, Severka, neexistuje nějaký fan club, že bych si pořídila tři trička a jedno pyžamo s jejím portrétem a posílala jí pravidelně žádosti o ruku? :-D Její styl psaní mi sedí ohromně - sloh i lehkost i styl humoru - a tahle povídka není výjimkou. Naštěstí jsem si ji přečetla... dvakrát či třikrát... ještě v dobách, kdy byli sosáci čitelní - to je opravdu ostuda, ty stránky. Jo a povídka - prostě mě baví. :-)”
Mrmla:
“... ---”
Babu:
“Severka je zárukou kvality a opět nezklamala. Jedna z nejlepších parodií vůbec a kupříkladu zmíněný studentský slang používám i v běžné řeči. :)) Bavila jsem se od první do poslední věty.”
Sectumsempra:
“... to je ta povidka tak hrozna, ze se nektery pismenka zdekovaly? ;)”
SaraPolanska:
“Mílé, některé hlášky mě fakt pobavily :-)))”
Akkarra:
“Už zase! Máme tu slibný začátek s profesorským sborem v kuchyni zastávajícím úlohu hospodyněk a Snapem matlajícím bramborovou kaši jako Longbottom lektvar. A vzápětí je celá povídka vržena do víru absolutního zmaru příchodem slečny Grangerové, která slintajíce po Severusovi strká ten svůj učený a všeználkovský nos i do hrnce s bramborovou kaší... A soudě dle závěru patrně ještě stačila praštit Severuse do hlavy něčím pořádně težkým! Suma sumárum - až na jistou trefnou poznámku o Rasputinovi je to jedno velké zklamání. :(”
ZJTrane:
“Nezabudnuteľná blbinka.”
GwenLoguir:
“milá somarinka”