Potvůrka II.

  • Autor: Blesk
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Náhoda je pěkná mrcha. A zvláště, když svede dohromady dva lidi, kteří by se snad už nikdy ani setkat nechtěli. Nebo snad ano? Volné pokračování (možná epilog) k Potvůrce.
  • Klíčová slova: snamione

Hodnocení čtenářů:

SSnape:
“milé, ale k dalšímu přečtení to není”
Nel-ly:
“milé mi nepřišlo ani jedno, tady jsem jen měla problém i dočíst”
Rulie:
“podstatně slabší než první díl, ale i tak zajímavé”
Ammorrek:
“už to nebylo ono :-(”
Mrmla:
“..”
kami:
“Hm. Aj mi je trochu ľúto, že autorka napísala pokračovanie.”
Lucie:
“Docela fajn pokračování, ale první díl se mi líbil více.”
Benny:
“A to jsem si myslela, že jsem to komentovala.Zasvěcení znají mě a mou proslulou averzi na snamionky.Tohle jsem četla hned po dočtení Potvůrky I., byla jsem plná optimismu a nadšení.A ejhle, ledová sprcha na mé nadšení následovala velmi brzo.Autor chtěl navázat na nevinnou první část o koťátku a Snapeovi.Ovšem absolutně se to nepovedlo, první polovina povídky byla slušná, ale po nehodě v laboratoři a hodně nevyrovnaném příběhu, který následoval, byla povídka jen mlácení prázdné slámy.2-3”
Fleur Tera:
“potešilo”
Susie:
“Krásná povídka s mým oblíbeným párem.”
ZJTrane:
“Potvorka 2. bola nádherná. Trochu som sa bála konca. Skvelá poviedka, určite sa k nej občas vrátim.”
GwenLoguir:
“Neuveriteľne zlatí párik. Slabšie ako jednotka, ale stále super.”