Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sirius Black, Remus Lupin
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Co se stane když si dva staří přátelé, jen tak ze srandy, dají večeři ve dvou při svíčkách? Poznámka: Tato povídka je inspirována písní "Láska nebo přátelství" od Josefa Vágnera
  • Klíčová slova: SB/RL

Hodnocení čtenářů:

Adelaine:
“Výborné, Remus je blbec a Sirius taktéž. Je mi líto obou.”
Benny:
“Teď budu mrcha, ale jediný koho lituji je Sirius.(I když o litost v téhle situaci nestoji nikdo)Což neměl dělat ani Remus.Povedená povidka.”
Neferet:
“Skvělá povídka a ten nápad se mi moc líbí :)”
Sargo:
“Nevím, jestli přímo použít slovo "realistické", ale rozhodně realističtější, než 90% veškerého slashe. Tak a ne jinak to dopadá, když je člověk blbej a přemýšlí za tři rohy, až nedomyslí. :-)”
belldandy:
“Hodnocení: 4-5. To bude asi docela SPOILER. To tu máme pořád příběhy velké lásky, ale co když jeden chce a druhý ne. A co když si někdo myslí, že musí ... To může vzniknout pěkně nepříjemná situace. Tohle už by si skoro zasloužilo přídomek psychologická povídka.”
mariaa:
“...”
René.K.:
“Remus je idiot, co víc říct... Jinak zajímavá povídka.”
delatrix:
“Celá povídka mi přijde až příliš smutná vzhledem k jedné z postav.”
Sectumsempra:
“jak mam normalne remuse rada, tak tady bych mu dala par facek... pisnicka odporna, povidka skvela”
Mrmla:
“..”
Crystal:
“To bylo hódně zajímavé... Nejpodivnější provedení páru SB/RL, které jsem kdy četla, ale líbilo se mi to :) Slabší čtyři hvězdičky.”
Kate Mathews:
“...”
Styx:
“Tohle je jedna z mých nejoblíbenějších povídek od Lany o Remusovi. Proč? Lana ho píše moc dobře. A protože je o Remusovi.”
Akkarra:
“Mě Remus normálně nevadí, ale tady je mi doslova odporný! On to neudělal pro Siriuse, ale pro sebe, aby se zbavil výčitek. Nelituju ho, ani trochu! Jediný, koho je mi opravdu líto, je Sirius.... Tohle si nezasloužil.”
SinamLlumi:
“Říct, že titulní píseň nesnáším, by byl _hodně_ slabý výraz... :p Ale povídka sama je fajn, takže se nedejte odradit tou Vágnerovou zhůvěřilostí a směle se pusťte do čtení. :) Jediné co bych vytkla je to nešťastné “jazykově korektní“ – navíc nejednotné – skloňování. Kdy už se lidi poučí... :( S.L.”
sandymathews:
“aneb zamilovanej Sirius a Remus idiot od zařátku do konce... :(”
ZJTrane:
“Ďalší poklad z Lanevrinho pera. _________________________________________________________________ Zuzana”