The Civil War series

  • Autor: Sushi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/SS, SS/LM, SS/NM…
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 105
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

palanda:
“ajo no koneckoncu proc ne, malicko bych pridala nejakou pasaz o mych oblibenych....cenzurovano :D”
mariaa:
“?”
Lanevra:
“...”
Adelaine:
“Ok, tak jelikož to v dohledné době asi fakt nedočtu, tak hodnotím teď. Skončila jsem cca v polovině a musím říct, že jsem tím... nadšená není úplně vhodné slovo, ale v zásadě to vystihuje. Strašně se mi líbí jejich vztah, i to, jak se neustále střídá, jak spolu řeší problémy. Ano, takovéto nastavení mezi nimi se mi hodně líbí.”
belldandy:
“Co napsat? Harry a Severus. Protivný zmetak a Umaštěný parchant. Milující se a škádlící se. Místy je to PWP a jindy jsou zas oba až tragicky zcela cudní. Občas je to crack a často hodně angst. Severus tu má tolik osobních problémů, že porazit Voldemorta se mezi tím jeví jako celkem jednoduchá záležitost. Skládá se ze 17 nezávislých povídek, během nichž se mění žánr i úhel pohledu. Tři z toho jsou kapitolovky. Zabírá to překvapivě velkou časovou plochu - sedm let - od školních dob - až po poválečná léta . A když si to přečtete, naučíte se hodně slangových výrazů z angličtiny a pár latinských milostných frází: "Mei maritus es", "Amo te", "Semper fidelis et semper tuus sum". To koukáte, jak jsem teď vzdělaná? :) Sice to není úplně má nej fikce, ale mám to vážně ráda. Takže nejde jinak než dát plné hodnocení. PS: Jenom pořád nechápu, proč se to jmenuje Občanská válka?”
sandymathews:
“:)”
Kate Mathews:
“...”
assez:
“Autorka má… dobrý smysl pro humor. Kdo bude chtít, nechť sem vloží všechny její povídky a série zvlášť.”