Z temnoty

  • Autor: Juxian Tang
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Remus Lupin
  • Rating: PG-13
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Lupin má pocit, že zachráněný Snape se chová nějak divně. Závěrečný díl trojdílné série (Předchází Vlažný a Můj).
  • Klíčová slova: SS/RL,

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“...”
mariaa:
“...”
jesssnape:
“...”
Tina_tt:
“...”
Ostravanka:
“q”
Adelaine:
“...”
Benny:
“Merline, odpusť, ovšem plný počet s čistým svědomím dát nemohu.Poslední měsíc jsem se Z temnoty pokoušela přečíst 3x.A když jsem se pročetla do půlky, trklo mi, že jsem to již kdysi přečetla.Netvrdím, že konec a zmtvých vstání se mi nelíbilo, jen jsem si z toho nesedla na zadek.”
Mrmla:
“...”
Sargo:
“Skvele zakonceni trilogie... Opravdu vynikajici povidka. Taky chci umet takhle psat :-)”
belldandy:
“Nakonec jsem měla pocit, že je ta záchrana života vyšla celkem lacino. Ona jim ta šedá zóna svým způsobem pomohla... Pravda, je to trochu horší než první díl, ale přece kvůli tomu nebudu snižovat hodnocení. Protože celá trilogie je výborná, akorát Vlažný je přímo fenomenální ...”
patolozka:
“Třetí díl, trochu jiný než ty předešlé - a úžasný závěr!”
Sectumsempra:
“perfektni...(pripsano: nevim proc si k tomu mam vzdycky chut poustet poison od alice cooper:)”
ZJTrane:
“Je to jeden z tých príbehov, ku ktorým sa rada vraciam. Zbožňujem takéhoto Severusa. Zatrpknutého, protivného, umasteného temného génia, ktorý je niekde v jeho vnútri citlivý, verný a milujúci chlap.”
sandymathews:
“bože, proč to musí bejt tak krásně smutný!?”
Akkarra:
“Severus se chová poněkud neobvykle a Remus se marně snaží zjistit proč. A příčina je taková, jakou by nikdo nečekal - Sirius Black...”