Zakázaný

  • Autor: The Ruby Month
  • Překladatel: Hajmi 2003
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Prekvapivé číslo časopisu Playwitch spôsobí Severusovi Snapovi bolestivé pocity z jeho neopätovanej lásky k Harrymu, ale keď od neho Harry žiada ilegálny liečivý elixír, oboch vtiahne do prudkého víru zmierenia s ich výbušnou minulosťou.
  • Klíčová slova: sex , snarry

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Začalo to zajímavě, představila jsem si Harryho jako vyspělého muže, který chce světu ukázat, co z něj vyrostlo a nikdo si s ním nesmí zahrávat a věřila jsem Severusovi, že se mu líbí pohled na mladé hezké tělo, po kterém zatouží. Postupně se však z Harryho vyklubal obyčejný vyjukaný nesmělý klučina a Severusova touha přerostla v lásku pomalu až za hrob, která nevím, kde se vlastně vzala. A ještě k tomu to bylo oboustranné, což jsem tuplem nepochopila. Také některé dialogy mi přišly úplně nesmyslné a mimo mísu, jako by jeden mluvil o koze a druhý o voze, dopisy, nad kterými se Harry rozplýval jako nad vtipnými a ironickými mi přišly spíše urážlivé a vůbec ne vtipné... Nevím, jestli se smysl neztratil někde v překladu, těžko říct. Taky mi přišel nesmyslný celý ten plán na velkovýrobu lektvarů a s tím spojené velké odhalení, kdo je to Viola. A gay podnik, kde se schází pochybné existence z kouzelnického podsvětí, hosté si to rozdávají na záchodech, je ve skutečnosti nóbl vyhlášený podnik? Taky pro mě nepřesvědčivé. Sex byl popsaný dobře, ale i když mi nějaká ta romantika ve snarry nevadí a mám ráda šťastné konce, musí to pro mě být uvěřitelné, což se tady bohužel vůbec nestalo a oboustranná milostná vyznání už prostě byla za hranou. Shrnuto podtrženo, celé to byl dlouhý myšlenkový pochod, ale nebyl dostatečně dlouhý a propracovaný tak, aby člověk věřil počínání a vývoji obou hrdinů. Bohužel.”
Extasy:
“3-4 něco mezi. Pokud se někdy v budoucnu budu rozhodovat, po čem sáhnout na čtení, tohle si asi nechám na později. Začátek se mi líbil. Jestli to dělala ta slovenština, fakt nevím. V češtině to nějak ztratilo kouzlo, nebo co, i když se mi to samozřejmě líp četlo :) A i když mi příliš nevadí, že jsou postavy občas OOC, tady jsem to tomu Severusovi nějak nežrala. Ale jo, dočetla jsem, nenudila se u toho, tak dobrý.”
jesssnape:
“četla jsem to už několikrát, takže 4 dát prostě musím =)”
lia:
“:)”
shadow:
“Výhrady bych měla, ale... v průběhu let jsem ji četla už několikrát a určitě ne naposled.”
Benny:
“Hm..ke konci se to samo zabilo.”
KalamityJane:
“:)”
l.terka:
“:)”
Lanevra:
“Ten začátek se mi líbí, hlavně nápad s Pottrem, hadem a fotkou. Později to pak začíná být psané takovém stylem... nevím, nelíbí se mi. Bohužel, obrázky přidané do textu jsou pro mě tak rušivé, že ovlivňují můj názor na povídku. Když na mě někdo kouká, včetně obrázku, tak se nemůžu soustředit a uvolněně si užít čtení.”
belldandy:
“Možná to ještě jednou bud číst, ale na poprvé to na mě bůhví jaký dojem neudělalo - dokonce ani ta výchozí situace ne. Nicméně já se postupným čtením stávám spíš tolerantnější než naopak, tak kdo ví ... :)”
Fleur Tera:
“dlhé, dlhé a ešte dlhšie... začiatok bol zaujímavý ale tá sladká kaša, ktorá z toho vznikla ku koncu..”
Akkarra:
“Tohle si vytisknu a budu to číst, až zase nebudu moct usnout - tohle mě spolehlivě uspí do pěti minut...”
Sectumsempra:
“zacatek povidky byl fajn... pak to mirne prechazelo pres kyc, aby se to na konci zvrhlo na preslazenou slichtu. zdlouhave, podle me tam tak tretina nemusela byt. samostatnou kapitolou jsou obrazky (zvlast ten posledni, kdy ma snape na hlave neco jako mop, me opravdu pobavil)... chvili jsem uvazovala o ctyrce, ale zaver, v cele s trapnymi postelovymi hovory a tokajicim severusem, to spolehlive zabil...”
Casiopea:
“Úplně nejvíc se mi asi líbila první kapitola, Severusovy úvahy byly naprosto skvostné. Nikdy bych nevěřila, že scéna Severus Snape vzdychající nad časopisem může být dobrá. :) Postupně se z toho ale nějak vytrácelo kouzlo. Myslím, že ještě v žádné povídce mi Hermiona nelezla tak na nervy. (Což je vlastně poklona, protože jsem došla k závěru, že byla IC :D). Z Harryho, který podle fotek a rozhovoru v magazínu původně vypadal jako dospělý rozumný muž, se ale vyklubalo takové telátko a to byla asi zásadní věc, která mi celkový dojem zkazila. Aha, a taky ten sladký Severus v závěru. Nemůžu se rozhodnout mezi trojkou a čtyřkou... Tak čtyři, nevylučuji, že se k tomu za čas pro zajímavost vrátím. :)”
Adelaine:
“PWP s něčím navíc, přesto i tak trošku zdlouhavé, ale líbilo se. 3-4”
mariaa:
“4-3”
Mrmla:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Takové moc rozvleklé.”
Nade:
“Opravdu moc pěkné a pořád se k tomu vracím... :-)”
beruska:
“Sex, sex, sex”
ZJTrane:
“Dobré, ale po pár dňoch si z poviedky pamätám, len sex :D ”
Cvrcinka:
“vždycky jsem upřednostňovala pár Harry/Draco.. tahle povídka mě téměř přinutila to změnit..”
finde:
“nádherné PWP okořeněné špetkou psychologie”