Kartenhaus

  • Autor: Mysty15
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Regulus Black/Sirius Black
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Jedorázovka, můj výkřik do tmy... Nečekejte nic zláštního, je to krátké a incest. Takže... ;-) Hezké počtení. _________________________________________________________ Udělal jsi z mého života domeček z karet... ….postavený na tobě.
  • Klíčová slova: incest, psychologické

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“Potřebovala bych více zatáhnout do děje, aby mě to dojalo, ale bylo to pěkné.”
Benny:
“Srdce mi z toho nekrvácí.”
Adelaine:
“Dobré”
Sectumsempra:
“smutne,...”
Mrmla:
“...”
kami:
“Je to smutné. No i tak sa k tomu rada vraciam.”
Anne:
“Je to dobré, ale styl povídky, je už ohraný. Možná ne na tenhle pár, ale podobně laděných jsem četla víc. Prostě nic vyjímečného, avšak hezky napsané a dobré vyjádření pocitů.”
Victoria:
“Och... Musela jsem si jí přečíst třikrát za sebou, abych vstřebala pocity z ní. Lidé jsou tak odlišní- někdo může někomu zbořit vše čemu kdy věřil, aniž by to sám pořádně zaregistroval. Nebýt tu z mobilu, tak se doopravdy rozepíšu...”
Memorin:
“Led na němž se postupně tvoří praskliny a člověk jen čeká, až se pod ním prolomí... Podobně mrazivé, ale pod vším tím žárek člověk taje. Karty se boří stejně jako domy, ale pouta z minulosti se nás drží. Jen někdo zapomeneme příliš brzo…”
Akkarra:
“Strašně smutné.”
ZJTrane:
“Vždy ma prekvapí, že do niekoľkých viet sa dá skryť toľko veľa pocitov. Milujem Regulusa a tu obzvlášť. Táto poviedočka je ďalší klenot FF”