Zmatky kolem lektvaru

  • Autor: mahaliem
  • Překladatel: Mája
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape / Harry Potter , Lucius Malfoy / Neville Longbottom
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Aby Harry odradil nechtěnou pozornost Luciuse Malfoye, předstírá, že ho díky účinkům lektvaru lásky přitahuje Severus Snape
  • Klíčová slova: humor

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Je to milé, je to i vtipné, bavilo mě to, ale... opravdu zase schéma, kdy se dva lidé, kteří se prakticky nemohou vystát, spolu vyspím (a to ještě z naprosto pokřivených pohnutek, byť nalezli vzájemnou touhu) a je z toho láska? Kdyby se mezitím alespoň trochu poznali, tak neřeknu půl slova, ale takhle?? Oceňuji ovšem celkem povedeně zachycené charaktery, kromě Nevilla, ten mi tu naprosto neseděl. Líbí se mi Harry jakožto majitel obchodu s oblečením.”
larkinh:
“:)”
KalamityJane:
“Kouzelné :-D”
jesssnape:
“tuto povídku miluji! =D”
Lucie:
“...”
Benny:
“Teď budu nechutně sentimentální, ale tohle je jedna z prvních povídek na snarry, kterou jsem četla opravdu nesčetněkrát.Oficiálně by to bylo za 4, ale láska je láska a pro mne za plný počet.”
l.terka:
“:)”
Adelaine:
“Vtipné, nenáročné. Pobaví, neurazí.”
Mrmla:
“Pobavilo.”
Casiopea:
“Jj, to jsou mé slashové začátky. :) Vzhledem k tomu, že jsem se k povídce už asi dvakrát vrátila, rozhodně za čtyři. Scény s Nevillem jsou na nemocnici. :D”
belldandy:
“Mám slabost pro snarry povídky, které překládala Mája. Nicméně tahle se mi zdá mezi těmi, které jsem četla, nejslabší. Musím ji přisoudit minimálně originalitu a vtipnost, nicméně zápletce nevěřím, co by se za nehet vešlo. Nu zas ale - pobavila jsem se a nevadilo by mi ji ani přečíst si ji ještě jednou.”
LadyS:
“Humorná povídka, která je čtivá a má i děj ;-)”
delatrix:
“nejlepší na celé povídce je jak se začne Harry hroutit a přijde Hermiona přivě v čas aby nevyhodil do vzduchu celou Příčnou”
Sargo:
“Bavila jsem se přímo královsky. :-D”
ZJTrane:
“Skvelé hlášky pri ktorých som sa perfektne bavila :D”
Velká_koule_chaosu:
“Vtipné, hezky napsané. :) Co víc si přát? *Tak moment... hezký zadek?* :D *Vy jste vážně přírodní blond.* :P”
mariaa:
“...”
Fleur Tera:
“nesklamalo”
Sectumsempra:
“jedna z mych oblibenych :)”
Akkarra:
“Původně jsem chtěla dát za 3, ale protože mě některé perly - Luciusova varlata a Nevillovo měření - přinutily poprskat monitor, tak o bodík zvedám. Mám sice jisté malinké výhrady k závěru, kde se Severus choval docela nesnapeovsky, ale čert to vem... :)”
Cvrcinka:
“bláznivě roztomilé, nemůžu si pomoct..”
assez:
“Ano.”
D.J. Orlovský:
“Cesty osudu jsou občas nevyzpytatelné, a když do toho zasáhne ještě Brumbál...Líbí semi pojetí Luciuse jako téměř kladné postavy a Neville má rovněž svoje chvilky.”