Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

  • Autor: Styx
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Remus Lupin
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 8
  • Shrnutí: Remus Lupin svěřuje bolest své utrápené duše deníku. Jen zažloutlý pergamen zná to tajemství, že hluboce miluje. Tragický příběh nenaplněné lásky. První část Deníku Remuse Lupina popisuje události během S+R studia posledního ročníku v Bradavicích, druhá část Deník vlkodlaka sleduje jejich osudy po dvaceti letech.
  • Klíčová slova: smutné, romantické

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“Vyprávění v podobě deníkových zápisků mi nikdy nevadilo, ale pár SS/RL mi prostě přišel tak nějak zvláštně nezajímavý. Nakonec to mám přečteno během dvou dní a jsem spokojená. Ten kýčovitý patos mě opět dostal. Bez silné dávky slash citu se ale těžko oceňuje (stejně jako většina Styxovek). Název tomu dává korunu.”
Benny:
“Povídku znám, dnes jsem si dala repete.A důvod?Dozvěděla jsem se o rozepři mezi Styx a Sinam..takže zcela objektivně.Ano patos se objevuje až ke konci povídky, kdy se Lupin změní na sebelítující trosku.Ale musím vyzvednout první polovinu.Ta rozhodně bavila, i když Lupin měl růžové brýle.Zcela určitě dám s čistým svědomím trojku.”
SinamLlumi:
“Styx ani neumí psát jinak, než s velrybí dávkou patosu a kýče (čestnými výjimkami budiž některé humorné jednorázovky a jedna nebo dvě autorčiny nejstarší povídky). Ovšem na druhou stranu jí musím přiznat mistrné umění zacházet se svým černo-červeným románem tak, že čtenář tu velrybí dávku nejen zhltne, ale dokonce si ani nevšimne, co mu bylo servírováno. :) Za to určitě nejmíň 2 body. :) S.L.”
Sectumsempra:
“cetla jsem nekolikrat, ted to ale cist znova nebudu, nerada bych dnesni vecer stravila v depresi... (jeden cely bod davam za nazev, ktery se vazne povedl:)”
Nerla:
“Romantické povídky mám ráda, ale tahle byla spíš patetická, navíc vyprávěná podivným stylem - uměleckým, unylým, melodramatickým? Vadí mi, jak "ach jo" tryská z každého slova, a druhou hvězdičku dávám jen za dobře propojený konec.”
Mrmla:
“..”
belldandy:
“-”
Dark Angel:
“Jen málo povídek vžene slzy do očí, tahle to svou dokonalou romantikou dokázala...”
Akkarra:
“Já věděla, že mi ten název něco říká - už jsem to četla. Ale abych si to připomněla, přečetla jsem si to znova... A zase je mi z toho zatraceně smuto a těžko. Já prostě nenávidím smutné konce. A ani nevím, jestli je mi víc líto Severuse nebo Remuse....”
Jacomo:
“až bude čas”
Neferet:
“Moc hezká povídka u které jsem ztratila pojem o času.”
sluzy:
“Neskutočne krásna a dojemná poviedka. Naozaj skvelo napísaná a neskonale smutná. Milujem ju čítať. Vraciam sa k nej znova a znova.”
Nade:
“Opravdu smutná povídka. Ale tak úžasná, že se tím rozhodně nenechte odradit. Stojí to za to!”
ZJTrane:
“Nádherný príbeh. Nikdy nezabudnem na chvíľky keď Remus navštevoval Severusa na ošetrovni. Krásne opísaný začiatok niečoho neskutočného. Pri čítaní tejto poviedky doporučujem mať v pohotovosti balík vreckoviek. (ZJTrane alias Lorellin)”