Dar hadího krále

  • Autor: Arionrhod, McKay
  • Překladatel: sssnake
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Remus Lupuin
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: Severuse Snapea by nikdy nenapadlo, že se ocitne tváří v tvář rychlé svatbě - zvláště ne v roli těhotné "nevěsty". Je otázka, zda se naučí Remusovi věřit, aby jejich manželství bylo opravdové.
  • Klíčová slova: přecitlivělý těhotný muž , Snupin

Hodnocení čtenářů:

monika134:
“q-)”
Rulie:
“Našla jsem jiný odkaz na povídku, tak jsme danou povídku editovala ..... stojí za přečtení ačkoliv občas bych Severuse kopla ... hormony ... :D”
Benny:
“Pokud jsem nic neopomenula jsou všechny povídky od sssnake až na tuhle a Pohled na hvězdy, jsou opět funkční..Dají se přečíst v archívu(odkaz má na stránkách Belldandy nebo mohu poslat odkaz já)Povídka je to milá, ale taky otřesná v tom jak se Severus jako těhula chová..ach, ty hormony;)2-3”
Mrmla:
“Stránka není.”
belldandy:
“-”
te.ss.sa:
“:D”
Victoria:
“Hezká =)”
finde:
“příjemná povídka, která potěší”
Akkarra:
“Představa těhotného Severuse mi prostě nesedí. Severus, který někoho zbouchnul - ano. Ale Severus, který se nechá zbouchnout - NE! A docela mě zklamal epilog - na můj vkus byl už až moc cukrkandlovitý. Myslím, že bez něj by to bylo lepší. Ale co se týče slohové stránky - musím chválit a chválit.”
ZJTrane:
“Som rada, že som sa začítala do tejto poviedky, na môj vkus je presladená, ale je krásne napísaná a preklad je nádherne čtivý.”
Nade:
“Tak to byla nejúžasnější povídka na tento pár, kterou jsem kdy četla. Nebylo to přeslazené a Severus dostál své pověsti roztomilého bručouna. Krásný překlad, nikde žádný zádrhel ve smyslu či slovosledu. To oceňuji!”
zmije:
“Já jsem se u toho dost dobře bavila, ale obávám se, že je to kouzlo nechtěného a autorka myslela každé slovo naprosto vážně. Zkuste si představit Severuse s Remusem, jak spolu nakupují oblečení pro miminko, diskutují o těhotenské nevolnosti, anebo Severusovy obavy, že s velkým břichem už pro Remuse není přitažlivý. Pokud se rozhodnete vnímat to celé s nadhledem jako parodii, byť tak povídka nebyla myšlena, dokážete se z toho sirupu nepozvracet a ještě se pobavit.”