V síti

  • Autor: Spitfire
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 8
  • Shrnutí: Co se stane když pustíte kouzelníka k počítači? Také vás rodiče varovali, že na internetu potkáte divné lidi? Harryho Merlinžel neměl kdo varovat.
  • Klíčová slova: AU, drarry, počítače

Hodnocení čtenářů:

Tereza:
“...”
jesssnape:
“...”
bwews:
“Heh, bylo to moje první Drarry a vlastně úplně první povídka s postavami HP:D Takže jí míň jako za 3 rozhodně nedám. Líbila se mi a svůj záměr "tenkrát" splnila. Možná si ji v budoucnu přečtu znovu, pro srovnání:)”
ZJTrane:
“Celkom dobré. Ale Harry mi statočne liezol na nervy. Večne nadržaný a naštvaný... Ale čítalo sa to dobre.”
Zástupkyňa:
“Niektoré časti som preskakovala. Nejak zvlášť to nebolo dobré, dočítané, ale nebudem sa k tomu vracať.”
Akkarra:
“Já nevím - na jednu stranu jsem se docela pobavila, na tu druhou mi tam zase dost věcí vadí. Ach jo.”
shadow:
“Ale jo, slušná 3. Jen to pokračování (už si nevybavuji název) nedoporučuji vůbec číst.”
KalamityJane:
“Jedna z těch povídek, které mají několik chyb a vlastně nejsou ničím tak zajímavé, přesto mají něco... Zcela neobjektivně 3-4”
Trinyx01:
“,,,”
l.terka:
“:)”
mariaa:
“Slabší 3...”
Mrmla:
“..”
Velká_koule_chaosu:
“...”
Lucie:
“...”
Benny:
“Průběžně jsem jí četla a výráznější dojmy jsem z toho nezískala.Lepší trojka.”
belldandy:
“S trochou štěstí přidávám tuhle drarry dokonce i pro sebe.”