Lettered

  • Autor: Pir8fancier
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: +18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Draco's love affair with his quill gets him in trouble.//Dracovy zpočátku anonymní dopisy Harrymu.
  • Klíčová slova: Drarry

Hodnocení čtenářů:

Adelaine:
“Tohle je výborná autorka a skvěle umí psát. Co začíná jako typické nezáživné dopisování, přeroste ve víc. Hodně líbilo a myslím, že to aspiruje na jedno z nejlepších drarry.// Zvyšuju hodnocení, protože vážně je to pro mě povídka na tento pár, co se mi líbila snad nejvíc, navíc její pokračování, ač nedosahují kvalit této původní, jsou také velmi pěkné. Čtyřku si nechám pro ně:)”
Benny:
“4/5.Taky miluju povídky formou dopisů/vzkazů.Moc krásně napsané a moc se těším až bude mít Kalamity Jane překlad hotový, takže já si pětku nechám pro Jane;)”
KalamityJane:
“Už jsem někdy říkala, jak moc miluju povídky v dopisech? Ne? Tak tohle je přesně ten důvod, proč je tak moc miluju. Nádherný vývoj. Jsem totálně na dně, jdu se sebrat...”
mariaa:
“...”
Casiopea:
“Ach můj bože. Tohle jsem vůbec nečekala. Ta první třetina mi přišla taková nic moc s občasnými záblesky vtipných nebo vzrušujících momentů. A pak to postupně začalo těžknout a houstnout. Po dočtení jsem najednou zjistila, jak moc mám stažený krk...”