T'nash-veh I-Chaya

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: StarTrek
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Spock/I-Chaya
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Explicivní erotická scéna mezi člověkem a zvířetem
  • Klíčová slova: Spock/I-Chaya, Sehlat, sex se zvířetem

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“Kdo by to do Spocka řekl...”
Usmevava_Barush:
“.”
Ostravanka:
“q”
palanda:
“supr libilo se mi to, jeste bych si neco mozna precetla - az bude moznost .))”
Sargo:
“Jsem maniak na ST, ale pwp obecně mě neba a zvířecí dvojnásob. (Zklamu tě, Benny, nic moralistického. Prostě jen upřímně nebaví :-D) Označuji si to tedy jenom proto, abych věděla, že na tuhle jsem už koukala pro případ dalšího hledání... (Lanevra píše hezky, jen jí, prosím, naklonujte nějakou betu. :-D)”
belldandy:
“Spock a jeho sehlat, který mu pomáhá jako obsedantní neurotické řešení jeho citové deprivace a obsese z nadměrného podléhání pocitům. :) Nu, v zásadě jen takové zcela prosté, ovšem zoofilní PWP. Představuju si, že D.J. (kdyby to byl jeho fandom) nebo možná i Diegina, by zeplesali, kdyby na něco takového narazili. Hodnocení: asi 4/5. Dám si zatím čtyřku, ale jak se tak znám, když se náhodou objeví víc lidí, co hodí odpad, tak se stejně neudržím a dám si klidně i tu pětku. Nicméně, ST stejně nečte moc lidí, takže to asi až tak moc nehrozí. :) /// Ano, beta to viděla. Je to ovšem bohužel ten případ, kdy slepý vede beznohého. :) Nicméně dobrovolníci na betování jsou vítáni.”
Benny:
“Jsem za tuhle povídku odpovědná tak z 20%, takže výtky PROSÍM kvůli zoofilnímu sexu nechci slyšet ani jednu(jednoduše s tímhle argumentem běžte do prdele:D)Star Trekových nadšenců se zřejmě moc nenajde.A ti kteří by to odsuzovali s tím proč by to Spock vlastně dělal vzkazuji;Spocka nutí být pravým Vulkáncem bez citů, jenže on je jako kříženec vlastní.A také s nimi bojuje..tudíž proč je neprojevit k I-Chayovi, který ho za to neodsoudí?Pokud se vám něco nebude kromě zoofilie líbit, ráda to prodiskutuji, jinak debilní poznámky o tom, že je to zvrhlé si nechte pro sebe.Doporučuji fanart-with my soft friend.Budete se na něj dívat po tomhle jinak;D”