Neznalost nepřítele

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Remus Lupin, Sirius Black, Severus Snape, Neville Longbottom, Albus Brumbál (SB/RL/HP, SS/NL, SS/?)
  • Rating: +18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 23
  • Shrnutí: Šestý ročník je tady, s ním přichází mnoho nových nástrah a nejsou to jen pokusy o Brumbálům život. Harry musí z Křiklana dostat pravou vzpomínku, ovšem zároveň se musí prát s Brumbálem o každou informaci o Tomovi a viteálech. Voldemort se mezitím úspěšně snaží rozložit kouzelnický svět všem za zády. Poznámka: Pamatujete jak jsem chtěla napsat tu krátkou povídku na pár HP/CD a... to už nebudu ani dokončovat. Tohle je prostě pokračování předešlých dvou povídek. Bez znalosti "Nedostupnost přátelství" a "Nerozhodnost lásky" tuto povídku nepochopíte.
  • Klíčová slova: Snaville

Hodnocení čtenářů:

Fleur Tera:
“skvelé.. hoci musím priznať, že som sa vždy viac tešila z častí týkajúcich sa Nevilla a Severusa.. prečo mám vždy radšej vedlajšie páry než hlavné??”
jesssnape:
“...”
l.terka:
“:)”
Akkarra:
“Tohle byla jízda. Lupin s Potterem mě tady teda neskonale srali, ale Snape s Nevillem to krásně vyrovnávali. Jsem opravdu zvědavá, co přinese poslední část a strašně se na to těším. Lana prostě umí. :)”
Mrmla:
“...”
belldandy:
“Reportážní zážitky z mého čtení Lanevřina cyklu povídek. Díl třetí: Zjišťuji, že jsem si zamilovala sneville. Teda nic proti štěněcí trojce, ale sneville zápletka mě začíná bavit mnohem víc. Ovšem společně s Neznalostí začíná výchazet "Veritas" a já začínám zjišťovat, že jsem možná nikdy žádnou Lanevřinu FF neměla raději. A nádavkem zjištuji, že jsem nikdy žádnou mpreg fanfikci neměla raději. V takové konkurenci je těžké milovat "Neznalost neopřítele" stejně intenzivně. Nicméně sneville idylku sleduji s uzkostí a vědomím, že tak pěkně, jak to zatím probíhá, to nejspíš nemůže skončit. Znám Lanevru, ne? Já to věděla... Mám podobný zážitek jako Akkarra. Ona měla v předchozí části averzi ke spojení "mladý druh", já mám podobnou ke slovnímu spojení "milovaný muž". Tahle část mi (pro pořádek také několika dalším) byla věnováva. Moc pěkně děkuji! A všem hlavním postavám držím do další části pěsti. Tuším, že to budou potřebovat.”