Vivere Porta

  • Autor: TruTru Kanashiko
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Dobby, Brumbál, Voldemort, Draco, Klofan, Krátura, Victorie Silvia Salazarová (OC)
  • Rating: 17+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: nezadáno
  • Počet kapitol: 50
  • Shrnutí: Harry přestal být studentem Bradavic, potkávají ho stále špatné a snad ještě horší věci. Mezi mudly a čaroději nevědomky hledá klíč k bráně stojící mezi nimi...a do všech svých problémů s popularitou, válkou a černou magií musí navíc běhat po světě se sarkastickým pohledem netopýra v zádech a hledat všechny Voldemortovy viteály. / Změny v příběhu: Brumbál neobjeví prsten, takže se ho nepokusí zničit a kvůli tomu je jeho čas srmti odložen na neurčito. Severus Snape nedá Narcisse svůj neporušitelný slib, a ani k tomu nedostane příležitost. Draco Malfoy se s tím bude muset poprat jinak. Sirius je definitivně mrtvý a mému Severusovi je zde 38 let. Harry Potter i nadále trpí vizemi Voldemorta a sužují ho noční můry o smrti Cedrika a Siriuse. Objeví se tu nějaké moje vlastní inkantace, předměty, možná i tvorové nebo lektvary. Říkám to dopředu, aby si pak někdo nemyslel, že jsou mi původní zaklínadla úplně cizí.
  • Klíčová slova: snarry

Hodnocení čtenářů:

Temna0Maky:
“....”
Alisenka666:
“Těším se na dokončení...”
JajinkaJajka:
“Moc se mi to líbí...”
Cora:
“Moje srdcovka, nemůžu se dočkat závěru :-)”
brandivina:
“...”
shadow:
“-”
kattyV:
“***”
KalamityJane:
“Po přečtení prvního dílo jsem naprosto okouzlena.”
speisy:
“-”
mariaa:
“:)”
Mrmla:
“Nenašla jsem.”
Lanevra:
“Už jsem uvažovala že začnu číst...”
Adelaine:
“Moc si to užívám. Tru Tru má nezpychybnitelně talent a líbí se mi hravá jemnost, s kterou je povídka psaná”
belldandy:
“Myslím, že TruTru Kanashiko je to, čemu se říká nadějný mladý autor. (K nám lidem středního věku je trochu nespravedlivé, když takhle oplývají schopnostmi mladí lidé :)) K HP tak trochu konvertovala od psaní slashe na anime seriály a já doufám, že u psaní tohohle příběhu vydrží. :) Vivere Porta je hodně ambiciózní projekt, který by jednou mohl být dlouhou a promyšlenou snarry. Mohl by patřit k těm nejlepším. Zkrátka to zatím vypadá dobře. Tak já budu držet pěsti.”