Neobvyklé okolnosti

  • Autor: Sansa
  • Překladatel: yellow
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Homeopatický léčitel Severus Snape žije spořádaný život. Až do doby, než do jeho obchodu přijde mladý muž jménem Harry Potter, který hledá léčbu na své vize. / Varování: slash, sexuální situace, AU
  • Klíčová slova: Snarry

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Jak pravila Cora”
Cora:
“To byla... hodně zvláštní povídka. Opravdu hodně zvláštní. Z počátku jsem nabyla dojmu, že se autorka nadobro pomátla, ovšem nedokázala jsem se od čtení odtrhnout a na pointu čekala jak v Africe na déšť. Ne, nemyslím, že by s oním kolektivním kouzlem souhlasilo tolik kouzelníků, a rozhodně nemyslím, že náplň práce "dozorujícího" Lupina a ostatních dobrovolníků by byla reálná a uskutečnitelná. Nicméně originální a jedinečný je ten nápad rozhodně; jako celek byla tato kapitolovka působivá a zanechala ve mě mnoho dojmů.”
Zuzi:
“-”
Ostravanka:
“q”
jesssnape:
“...”
Akkarra:
“Zase ten závěr... Ach jo.”
kami:
“Nedá sa to, nedá.”
Benny:
“Opravdu líbilo:)”
Sargo:
“Vážně škoda, že to není líp napsané. Námět je velmi dobrý :-)”
Lanevra:
“Ani nevím, proč jsem to tenkrát četla, když je to tak AU a já AU nečtu, ale přečetla jsem to a líbilo se.”
Lucie:
“Zajímavé, originální.”
speisy:
“Hodně jsem váhala, zda nedal 3. Povídka originální, do půlky jsem i věřila zápletce a čekala jsem na vysvětlení jako na smilování. A pak se to stalo - zklamání. Ani nevím proč, ale tak nějak mě to rozuzlení zklamalo a ten konec, nevím, čekala jsem něco víc. Něco dramatičtějšího, přičem zalapáte po dechu. tak to na mě působilo do začátko, takové napětí, které místo gradace splasklo. Až na konec mě to bavilo a fascinovalo. Takže ano, za 4.”
Nerla:
“No dobře, já to klidně napíšu: vůbec jsem to nepochopila. Teda myslela jsem si, že jo a že je to prostě jenom tak špatné, ale na základě komentářů mám pocit, že mi nějak unikla celá pointa. Nebo jsem možná četla něco jiného. Nebo nevím. Ach jo. Jak to mám hodnotit? Pořád mám pocit, že by to nemuselo být špatné, kdyby to dávalo nějaký smysl...”
Adelaine:
“Hodně líbilo. Nezvyklé, já jsem tomu narozdíl od předchozích komentujících i věřila.”
AnneMaria:
“Wau... super povídka”
Casiopea:
“Wow. Tedy, páni... Pokouším se s těmi pocity nějak srovnat. Rozhodně je to - alespoň pro mě - něco originálního. A rozhodně to má působivou atmosféru. Něco jako... nevím, proč mě napadli Časožrouti. Zároveň souhlasím, že to kolektivní rozhodnutí působí trochu nedůvěryhodně, ale i tak ten příběh považuji za hodně zajímavý. Jednu chvíli jsem dokonce měla husí kůži. Trošku jsem si zoufala u překladu. Jak bych to... byl moc podařený, ale co pár odstavců se objevil nějaký doslovný překlad a vzhledem k tomu, že je to jinak přeložené velice pěkně, tak jsem o to zakopávala. Celkově ale hodně dobře strávený čas. :)”
Mrmla:
“..”
belldandy:
“Troufla bych si říct, že to bylo docela nezvyklé. Něco jako HP slash fanfikce ve stylu Truman Show nebo Shyamalanovy Vesnice. Jak jsem napsala již yellow ... asi si na tu Sansu už začínám zvykat. Tohle mi svými přednostmi a zápory hodně připomínalo "Čas na změnu" s tím rozdílem, že tentokrát to zaúčinkovalo i na mě. Následující řádky bych klidně napsala o obou jejích fikcích: "Neobvyklé okolnosti" jsou ... hodně atmosfériská záležitost. Jde o příběh s originální, i když trochu překombinovanou zápletkou, kterou neshlédávám příliš pravděpodobnou. (Mám pocit, že sama bych takové rozhodnutí jako zde udělají postavy asi neudělala a tady se pro takové řešení rozhodlo větší množství osob najednou (?).) Nicméně mě to vtáhlo svou zvláštní, osobitou a (aspoň pro mě) velmi silnou atmosférou. Zkrátka .. líbilo se mi to. Moc. Ještě mi stále rezonuje v hlavě.”