Hippocampus

  • Autor: Basi a Mell
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: I zvěromágové si musí dát pozor na svoje počiny. V opačném případě je čeká nemile milé překvapení.
  • Klíčová slova: m-preg, AU

Hodnocení čtenářů:

jesssnape:
“nic moc...”
Benny:
“Ne, nebavilo.”
Mrmla:
“..”
Lanevra:
“:-D Náhodou to je ženiální.”
Adelaine:
“Vtipné, psané s nadsázkou. Na dané téma bych to asi radši měla trochu kratší, ale pobavilo.”
Sargo:
“Kez by vic lidi melo smysl pro humor! Naprosto skvela povidka a ten konec me rozsekal. :-D”
mariaa:
“...”
patolozka:
“Nemůžu si pomoci, ale mě to pobavilo:-)”
SaraPolanska:
“Náhodou, tohle bylo fakt vtipné. :-D Doufám, že to autorka myslela jako recesi a ne vážně. :-D Takový slash by mi ani nevadil. :-D”
lokila:
“docela sranda”
Nerla:
“Cha cha, ten konec je boží :D Za tou povídkou není cítit žádná křeč, je to psané s nadsázkou, a i když je téma poněkud nevšední a hodně mimo kanonické reálie, je to dobře pojaté a čtivě zpracované. No a na konci jsem se zasmála a to je jenom plus. Mně se to tedy líbilo.”
Akkarra:
“Podle mě to bylo dlouhé až až. Zasloužilo by si to nulu, ale vzhledem k tomu, že aspoň Snape byl jakž-takž v rámci a že tam kolem sebe zamilovaně nevrkali, tomu ten 1 bod dám - ale pouze s notnou dávkou sebezapření a nezaručuju, že si to přece jen ještě nerozmyslím!”
Velká_koule_chaosu:
“Jako parodie hezké... :) Zbožňuji mpreg.”
zmije:
“naštěstí to nebylo dlouhé....”
Melissa-kun:
“Harry se promnění na mořského koníka a stane se mu nepěkná nehoda”