Čas ...

  • Autor: Autumns_Slumber
  • Překladatel: Yellow
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Hermiona
  • Rating: NC-17
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Harry našel a zničil všechny viteály, ale předtím, než se snad naposledy postaví Voldemortovi, chce vědět, jestli na něj po válce čeká šťastný život. ( Nebere v potaz závěr Prince dvojí krve a celé Relikvie smrti. )
  • Klíčová slova: snarry

Hodnocení čtenářů:

Badinek:
“Občas si potrebuji přečíst něco co nemá velikou hloubku a je to přeslazený jako čaj něho mladšího bratra. Tohle zaručeně je přesně to co jsem hledala a někdy se k tomu s radostí vrátím.”
Sarkan:
“...”
Lucie:
“Líbilo, zejména první část.”
jesssnape:
“slabá 3”
Mrmla:
“2, 5”
KCJerryL:
“Poměrně hezká oddychovka, ale přijde mi to lehce nedokončené..”
Benny:
“Pěkná oddychovka”
Adelaine:
“Velmi příjemná oddechovka”
delatrix:
“Skvělá povídka. Ve skutečnosti je delší než se zdá.”
Fleur Tera:
“príjemná oddychovka”
Gartepka:
“":)"”
kripolik:
“Mě se to líbilo :). Osobně si myslím že by to chtělo pokračování :P.”
Akkarra:
“Mě osobně to teda přijde silně nedokončené. A obecně vzato mě to taky zrovna neuchvátilo. První kapitola byla docela dobrá, ale to pokračování - rozhodně jsem netušila, že Grangerová je pyrotechnik a jaderný inženýr k tomu...”
patolozka:
“Mám takovýto relativně nekomplikovaný slash moc ráda:-)”
mariaa:
“...”
belldandy:
“Nemůžu poctivě tvrdit, že je tahle fikce skvělá, ale je jednou z těch ke kterým mám osobní vztah. Byla jednou z prvních slash fikcí, co jsem četla. A v rámci jakéhosi těžce vymezitelného středně dlouhého žánru patří dodnes k mým nejoblíbenějším. Možná je zbytečně překonbinovaná (nějaké ty časohrátky), ale já mám pro ni slabost. Je tu spoustu ingrediencí, které mám v FF ráda. Vlastně je ta ingredience jen jedna hlavní: vnitřní boj mezi tím, co je správné a tím, co si člověk přeje. Zkrátka potlačovaná láska, která nakonec samozřejmě vyhraje . :) /// Povídka skutečně nedokončeně může působit, věřím tomu ... ale stejně tu občas nad komentáři přemýšlím, jeslti si všichni všimli, že u yelllow mají jednotlivé kapitoly ještě svou druhou stránu. Tak pro jistotu: Mají.”