Blood Magic

  • Autor: GatewayGirl
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Severus Snape, Harry Potter, trochu HP/HG a SS/RL
  • Rating: docela přístupné
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 84
  • Shrnutí: Blood magic was supposed to keep Harry safe, but his relatives are expendable. Blood magic was supposed to keep Harry looking like his adoptive father, but it's wearing off. Blood is a bond, but so is the memory of hate -- or love.
  • Klíčová slova: gen, severitus

Hodnocení čtenářů:

GwenLoguir:
“Celkom rozumné vysvetlenie histórie a Potterovho pôvodu, pekne rozvinutý vzťah otca so synom... celkom dobrý humor. Dobrá poviedka. Už si brúsim zuby na pokračovanie....”
Amarilli:
“Tejto skvelej veci som venovala štyri dni. Absolútne neľutujem. Začiatok je síce trošku uťahaný, dosť sa vlečie a človek sa do toho musí až nútiť. Lenže keď sa dostanete cez ten začiatok... o la la... Najväčším kladom je asi to, že z Harryho Blbca Pottera sa zrazu stane Mini Blbec Snape. Je to OOC ako sviňa, ale všetko má svoje dôvody a zmena je teda (aspoň pre mňa) uveriteľná. Pozitívne hodnotím postupne sa rozvíjajúce vzťahy medzi jednotlivými postavami. Priateľstvo medzi Harrym a Dracom alebo vzťah-nevzťah medzi Harrym a Hermionou stojí za všetky prachy. Najväčším plusom je nedoriešenie Voldemorta. Takmer všetky Sevitus/Severitus príbehy sa v jednom momente musia dostať do bodu, kedy Harry zázračne porazí Voldemorta and they live happily ever after. Ale tu nie. Koniec je pre túto tému otvorený a ponechaný predstavivosti čitateľa, čo mne vyhovuje. Autorka napísala, že žiaden sequel sa určite nekoná. A myslím, že sa rozhodla správne. Vracať sa k tomu už asi nebudem, ale je to veľmi rozpracované dielo s mnohými drobnosťami, ako je napríklad s detailom o dĺžke vlasov, oblečenie, postoj krvi... trošku mi to dávalo také flashbacky na The Marriage Stone (ale len minimálne :D). Malo to svoje vtipné chvíle (Halloweensky bál) i tie temnejšie (čierna mágia pre všetkých, vlkolaci)... je to... pekné a mne sa to páčilo :-)”
belldandy:
“-”