If You Are Prepared II: The Boy Cannot Know

  • Autor: Cybele
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: SS/HP
  • Rating: 18 +
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 13
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Tady naprosto souhlasím s Casiopeou. Až na ty Harryho ruce, ty mě nijak zvlášť neiritují. :D Příběh se pomalu rozjíždí, postavy jsou uvěřitelné. ICH forma mě už nijak nerusi - buď ji autorka zvládá podat lépe nebo jsem si prostě zvyklá. Nejspíš oboje. A hovory v posteli? Já vám nevím, ale takhle to v reálu funguje normálně, ne? Nebo běžně ne a jenom já jsem divná? :D”
Cora:
“*”
Adelaine:
“Celý příběh tak hezky plyne, ale nemůžu se zbavit dojmu, že mu něco chybí. Vůbec to není špatné, jen já se prostě vůbec nedokázala vžít do postav a jejich jednání a myšlenky mi byly úplně cizí. Ještě uvažuju, že za ty řeči v posteli, bych měla strhnout další bod./Ok, s postupem času a rozležením v hlavě mi to už nepřijde tak strašný, tak třeba se k tomu vrátím a hodnocení zlepším.”
Casiopea:
“Je to kapitolu od kapitolu lepší. Neskutečně si to užívám. Nejen neobvyklost jazyka (přítomný čas, ich forma), ale i nezvyklý způsob nástinu uvažování postav. Patřím ke čtenářům, kteří si vyloženě lebedí v psychologických rozborech postav, a tohle je tak jiné. Žádné sentimentální vzdychání nad tím, jak Severus Harryho miluje. A to přesto, že o Severusovy vnitřní monology není nouze. Autorce se povedlo napsat poměrně uvěřitelné mužské myšlení. Přímočařejší, nesentimentální. Jsem nadšená. (Jen drobná vada na kráse, ale je jen kosmetická. Proč si u Merlinových gatí Harry, kdykoli je rozrušený, zakrývá rukama obličej?! Já bych ho po nich už plácla! :D)”
Sectumsempra:
“ponekud temnejsi, nez cast I, ale porad stejne perfektni:)”
mariaa:
“.”
belldandy:
“Příběh muže, který měl být připraven, a chlapce, který nevěděl. Zdá se, že Harryho tajemstvi zná postupně skoro každý s vyjímkou jeho samotného, zatímco Severus se odmítá o svá tajemství podělt s kýmkoli - a to znamená s kýmkoli. :) Tenhle příběh plyne nějak tak podobně jako řeka - pomalu, přes zákruty, neodvratně se blíží k moři. A to moře zřejmě značí smrt.”