Tea series

  • Autor: Telanu
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: SS/HP
  • Rating: NC-17
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Jedna z mých srdcových povídek. Snarry je tu krásně realistické. Relativně kanonické. Děsivé. Obsesivní. Hořkosladké. Přitom autorka nezapomíná na válku s Voldemortem. Její vyvrcholení a závěrečná... říkejme tomu bitva, mě osobně uchvtila svou originalitou i znepokojivě hororovým nádechem. Velkým plus jsou pro mě v povídce i Ron s Hermionou. Prostě čistokrevní nebelvírští miláčci, kteří zachraňují svého skrytě zmijozelského kamaráda. Čajová sága není slaďárna na jedno odpočinkévé odpoledne. Ale rozhodně stojí za přečtení.”
Cora:
“Přesně takhle má podle mého snarry vypadat. Přesně TAKHLE. Víc, víc, VÍC takových snarry fanfikcí.... a jsem v hajzlu, neb dozajista skonám na dehydrataci, popraskané žilky na očním bělmu a zahálku. Druhá polovina série byla o píď horší, nicméně celkově má tato série tak elektrizující atmosféru a švih, že nehodlám v hrdlo lhát - jednoznačně ta nejsilnější pětka, kterou to tu mohu ohodnotit. Děkuji, Telanu (a Adelaine), jsem uchvácena!”
KalamityJane:
“Ach. Ach... Jedna z těch povídek, kdy se z lidí stávají monstra ignorující okolní svět, rodinu, přátele i potřeby těla. Díky téhle povídce se ze mě opět na několik dní stala protivná bestia netoužící po ničem jiném než klidném místečku ke čtení. Velmi originální, zajímavě pojaté postavy, děj, mytologie. Dokonalý mix. Maličko (zcela nepatrně) mě rozčilovaly poslední dvě a půl kapitoly poslední části série, protože byly tak neskutečně jiné oproti celku - najednou se všichni a všechno chovalo úplně jinak a ta napínavá dějová část klidně mohla být rozvedena už v předchozích dílech. Ale v takovém rozsahu a tolik dokonalosti, čert to vem... Miluju tuhle povídku a rozhodně se k ní budu vracet. Jo, a v Čajové sáze naprosto bezmezně miluju Snapea a jeho kontrasty. To, jak absolutně ztrácí sebeovládání v Harryho přítomnosti, je tak... skvěle napsané... ach jo, jdu si někam zalízt, než se seberu”
Adelaine:
“:)”
Ostravanka:
“q”
Sectumsempra:
“...”
Casiopea:
“Dočetla jsem předevčírem a ještě se mi nepřestaly třást ruce. Nespala jsem, nejedla a v podstatě ani nevím, co se během těch dní, kdy jsem četla čajovou sérii, kolem mě dělo. Je to neskutečná krása. Od romantického elektrizujícího začátku, který mě nutil měnit skupenství, přes dobrodružně žhavý prostředek, až po nervy drásající napínavý konec. Osobně mám radši romantiku než drama, takže se mi první tři čtvrtiny líbily nejvíc, ale poslední čtvrtina byla neskutečně čtivá a totálně mě odrovnala originalita zápletky. Čajová série se stala mou druhou nejoblíbenější povídkou vůbec. Jestli můj komentář zní excitovaně, pak je to v pořádku. Jsem v rauši. :)”
mariaa:
“...”
Luna Snape:
“...”
belldandy:
“Já to zbožňuji a miluji a nemám slov. Od Snapeova rozhovoru s Brumbálem až po závěrečný urychlený odchod ze školy mi to příjde skvělé a snově hypnotické, tak že jsem se od toho nemohla odtrhnout. Skládá se ze sedmi víceméně nezávislých povídek. Dvě jsou z toho kapitolovky. Obsahuje to scénu, kterou zřejmě vždy budu klást ve svém žebříčku až navrh (Ano - balkonová scéna z Téměř občas blázen). Tady je esence všeho, proč někteří nemají snarry rádi a já právě proto evidentně snarry miluji. Vztah ze starším mužem a ještě k tomu učitelem. Prostě fandím zakázaným láskám. :P / A proč bych to sem nepřidala? Dvě videa (trailery) od fanoušku této FF: http://www.youtube.com/watch?v=469tdlpQjMs, http://www.youtube.com/watch?v=o_oOoNyQed0 /// PS: Já prostě nedokážu udržet tajemství. Nikde to moc neříkejte, ale Adelaine bude nejspíš Čajovou sérii překládat. :) Hurá !!!”