Hledá se pan Dokonalý

  • Autor: Martan
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Tady je další moje kapitolovka a opět je to slash. Upozorňuji, že se nejedná o nic vážného... Harry touží po lásce. Hermiona mu touží pomoct. Draco touží po lásce. Pansy touží po něm. Oliheň touží po Colinovi. Snape touží po změně image. A Brumbál touží omládnout...
  • Klíčová slova: humor, drarry

Hodnocení čtenářů:

Tereza:
“...”
Adelaine:
“ehm, nejsem si jistá, jestli je to tak dobrý, až je to blbý, nebo je to tak blbý, až je to dobrý... Byly chvíle, které mě velice bavily, ale celkově fakt nic pro mě...”
modrooczka:
“...”
kami:
“Už sú to storočia, čo som naposledy čítala nejaké drarry.”
Benny:
“Některé hlášky a scénky..to byl maras.”
l.terka:
“:)”
Fleur Tera:
“to je ale blbosť :) a velbloudi... :D”
Mrmla:
“:D”
mariaa:
“.”
Velká_koule_chaosu:
“Achjo. :D”
te.ss.sa:
“:D”
Nexer:
“Lidicky, já nemůžu. Četla jsem toho už Hodně, tohle me ale dostalo do kolen. 5 bodů si to zaslouží!”
Victoria:
“Ta je moje oblíbená :D Něco na odlehčení ;-)”
Crystal:
“Tohle jsem potřebovala :D Naprostý nesmysl, ale zasmála jsem se :)”
sigam:
“Doporučuju všem, co si chtějí zlepšit náladu.”
beruska:
“...”
Akkarra:
“Šílenost! Totální cvokhaus! ;D Strašně jsem se nasmála. :)”
Dark:
“tak nevím, jestli to je mojím připojením, neo čím, ale povídka mi nelze otevřít, pokud by byl někdo tak laskavý a mohl by mi to poslat na mail (dark.diangelo@gmail.com), byla bych moc vděčná....”
Nade:
“Opravdu povedená seznamka. A Snape nabízející sex - můj výbuch smíchu.”
darken:
“Tahle povídka je prostě dokonalá, co k tomu víc říct.”
Ivet:
“Martan umí pobavit. A já musím poděkovat. Tohle je jedna z povídek, která mi vždy zvedne náladu. Když se nesměju Harrymu neúspěšnému randění nebo závěru se Snapem, tak se culím nebo brečím smíchy. Opravdu povedené na více přečtení.”
Pyriel:
“Když jste osamělí, svěřte se do rukou Hermiony, její test je tutovka! Vtipná povídka o tom, kterak Harry klopotně ke štěstí přišel :-) Původně jsem uvažovala o 3 hvězdách, ale ráda jsem si ji zase přečetla - a to přece o něčem vypovídá.”