Děvka

  • Autor: Styx
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Draco, rozmazlený a pyšný Malfoy, je po pádu Pána zla přinucen postarat se sám o sebe. A nejenom o sebe. Pozn.: Jde o jednu část projektu SEDM (sedmi hříchů) - Smilstvo.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Myslíme si, že to obsahuje přesně tolik, kolik obsahovat muselo, aby to dávalo nějaký smysl, jasné, srozumitelné a je úplně jedno, jak se se ti dva k sobě dostali. Hodné tísňové, a bez naděje na lepší zítřky. Komunikace mezi Harrym a Dracem je však opravdu milá.”
Tereza:
“...”
AdelleR:
“Je to silné, ale bylo by to ještě silnější, kdyby se autorka zase trochu vypsala... na mě je to příliš krátké bez vysvětlení.”
DenDella:
“Je velká škoda, že se tohle nepovedlo Styx dokončit. Ze sedmi hříchů napsala 3 krátké a nenavazující povídky, které ale mají jako celek docela sílu. Konkrétně Děvka se mě dost dotkla a určitě stojí za přečtení, i když se může zdát takový úryvek zprvu trochu zmatený.”
willow:
“***”
Akkarra:
“Rozhodně má své kvality, ale když to srovnám s ostatní tvorbou Styx, tak tahle u mě lehce zaostává.”
LadyS:
“Smutné, ale krásně napsané...”
SaoKissa:
“Silné, těžké, depresivní čtení.”
Peth Kurayami:
“Nějak sem v tom nenašla začátek ani konec.. Snad náznak prostředku. Jako vícedílovka by to bylo jistě úspěšné ale takle... Není to můj šálek kávy.. pardon”
Ivet:
“Oroginální a moc smutné.. :(”
sandymathews:
“...”
Kate Mathews:
“...”
Victoria:
“Vryla se mi do paměti...”
Crystal:
“Tak krásně napsané, ale tak smutné. Téměř mi to vehnalo slzy do očí.”
ZJTrane:
“Čítala som tento "hriech" už ani neviem koľký-krát, napriek smútku, ktorý z toho mám, ale keď Draco je tak nádherná postavička na ľútosť. Dokonalé, trpko-sladké.”
kripolik:
“opravdu smutné :(”