Chtít a mít

  • Autor: GatewayGirl
  • Překladatel: bedrníka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape/Lupin, Lupin/Tonksová, Snape/nějaký bystrozor
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 8
  • Shrnutí: Všechno se změní, máš-li to, po čem toužíš, na dosah. (Aneb co se stane, když nezávazné schůzky založené na společném fetiši přerostou v něco víc.)
  • Klíčová slova: sex, pissing, nevěra

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Oh, no... člověk se stále poznává, jelikož toto je po dlouhé době povídka, která mi opravdu přišla vzrušující. Ta chemie mezi nimi je opravdu dokonalá! Oba dva jsou úžasně IC. A onen pissing, který může mnohé pohoršovat, neprobíhá do úst, takže nic hrozného. Ta rovina uťáplného Severuse, který je pod nadvládou Cosmuse se mi moc líbí a to ze dvou důvodů. Předně je to dobře vysvětlené a uvěřitelné. Člověk, který v životě přišel o všechno a půlku života riskoval krk pro ostatní může podlehnout tomu, že se někdo konečně "stará" o něj, zvláště když se k tomu přidá trocha psychologického nátlaku ve chvíli, kdy je člověk nejzranitelnější. A svým způsobem se i v této chvíli Severus choval Snapeovsky, kdy se z dané situace a vztahu snažil vytěžit maximum. Za druhé o to více vynikne vztah Severuse a Remuse. Je krásně vidět. jak se Severus cítí v jeho přítomnosti přirozeně a svůj. Zároveň je ale stále zranitelný, když si myslí, že ho chce jen kvůli společné sexuální slabosti,, i ve chvíli, kdy využije jeho nabídky ke změně života, a to se mi na něm moc líbí. Skvělá scéna mezi nimi na bystrozorské slavnosti. No a jako taková třesnička na dortu je Harry, který je tu přesně podle mého gusta.”
Cora:
“Severus pod pantoflem... i když jsou ty důvody v jeho situaci pochopitelné, i tak je to zvláštní představa. Zvláštní pro mě natolik, že se vedle toho může jít ona vyměšovací úchylka vycpat a zahrabat. Nevím, jestli přečtu znovu, ale např. Lupinův spontánní výstup před Tonksovou a jejími kolegy v parku na mě udělal docela dojem. Taky se mi moc líbil Harry - většinou je ve ff povídkách za takového štěněčího troubu, bylo pěkné si ho představit jako sebevědomého a rázného chlapíka. 3 - 4.”
KalamityJane:
“Zajímavé... Děsně mě rozčiloval Severus, který sebou nechal zametat, ale Remus měl pravdu, stokrát opakovaná lež se stává pravdou, a Severus tomu zkrátka uvěřil... Tahle povídka na poměrně malém prostoru vykresluje vážně hodně, i když se to nezdá, a já si to užila. Asi nemám co vytknout.”
bwews:
“..”
jesssnape:
“...”
kami:
“Spätne na tých PWP nevidím nič fascinujúce.”
Adelaine:
“Ok, pissing fakt nemám ráda. Nicméně nakonec to bylo docela dobré, ale vracet se k tomu nebudu.”
Benny:
“Osobně s pissingem nemám problém.(Jako ostatně s většinou úchylek)Děj se mi líbil, i když Severus byl ušlapnutej(cituji pouze Lupina)Harry byl dokonalý, copak nadchl jen mě?Dám pětku a je to poprvé, co jsem ochotná se i za ní poprat.”
Mrmla:
“...”
belldandy:
“První čtyři kapitoly jsem měla pocit, že to bude celé jen o pissingu. Což přes nespornou exkluzivnost tématu, mi přišlo nějak málo. Ale zrovna, když mi to začínalo trochu vadit, došlo v kapitole páté k docela zásadnímu zvratu, který to posunul do trochu jiné roviny. Řekněme, že je to o tom, že když se s někým seznámíte skrze zvláštní zálibu, musíte si ujasnit, zda je důležitá ona záliba nebo dotyčný člověk. Nu, moje zamilovaná fikce to asi nebude, ale vůbec to nebylo špatné ...”
mariaa:
“...”
Victoria:
“Vše co bych mohla napsat již bylo řečeno =)”
Kate Mathews:
“...”
ZJTrane:
“Super poviedka, pissing ignorujem, ale ostatné je vážne perfektne napísané.”
Sargo:
“Pokud člověk překousne sexuální ujetost, na které je ta povídka postavená - uznávám ale, že nikoli samoúčelně - tak vývoj vztahu je popsaný výtečně. Oba jsou dokonale sví :-)”
Akkarra:
“Ze začátku mě tahle povídka zrovna moc nenadchla, ale postupem děje jsem jí propadla. Sice mě zprvu poněkud zarazila Severusova uťápnutost pod Cosmusovou "nadvládou", ale i to se vysvětlilo. :)”
Purple Haze:
“Tuhle povídku jsem četl kdysi dávno na Fantasmagoriu. tehdy jsem z ní byl zcela nadšen, dokonce jsem si ji přečetl dvakrát. Ale s odstupem času už to přece jen na plný počet bodů není. Mně osobně to místy přijde rozvleklejší a ten překlad taky občas není úplně dokonalý (někdy to nezní "česky"). Ale jinak souhlasím, že Snape i Lupin jsou "in character". Líbí se mi taky ta myšlenka vztahu, který vyklíčil ze společné sexuální záliby.”
D.J. Orlovský:
“Povídka, ke které se rád vracím. Poprvé co jsem se s pissinem setkal v povídce a sedí to tam dokonale. Lupin je tu taková třasořitka, což zcela odpovídá. Pěkná je i postava Snapeova milence a rádoby ochránce.”
bedrníka:
“Skvělá, propracovaná povídka o pozvolném zrodu vztahu Snapea a Lupina, kteří spoulu začali souložit skrze pissing a nakonec zjistili, že by spolu mohli dělat i spoustu jiných věcí. Oba jsou fantasticky in-character.”