Bellum iustum

  • Autor: Blanch
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Minerva McGonagalová
  • Rating: +16
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Je po válce. Harry v ní ztratil mnoho přátel. Drastické metody Snapeova utěšování mu dají důvod k životu.
  • Klíčová slova: HP/SS, Mpreg, romantika

Hodnocení čtenářů:

Sarkan:
“...”
LiviaCullen:
“...”
Rulie:
“Nejvíce se mi líbil Wade ... sice se choval jako by mu bylo 17 a ne 11. Jinak celkem fajn vypravění”
jesssnape:
“1 - 2”
assez:
“...”
Benny:
“Bennyšek se jde vyřádit...Všechno špatně.Hned z kraje na mě zautočilo znásilněni.Což by bylo v pořádku(v úvozovkách)Kdyby pak nenásledoval přeslazený děj.Z vlastní zkušenosti vím,že s někým kdo mě znásilni nebudu mít romantický vztah.V tomhle připadě neplatí,že mezi láskou a nenávisti je tenká hranice.Dalši věc byla:Wade.Na jedenácti leté dítě přiliš dospělacké jednáni.Autorka zcela určitě nic neví o psychologii a dětech.//Tady i přes mou morálku přidávám bod jen velmi těžce.”
Adelaine:
“Přechytračený Wade byl opravdu moc. Snape hodně OOC. Lepší 2”
belldandy:
“No, řekněme, že na to, jak strašně málo věřím samotnému ději (znásilnění na začátek, setkání po letech, m-preg, sladký konec ), to mohlo dopadnout i mnohem hůř.”
Mrmla:
“,,,”
mariaa:
“Trochu mi vadil přechytračený Wade a samozřejmě Snape malinko OOC. Ale i přesto jsem si povídku užila a moc se mi líbila. Hodnocení mezi 3 a 4...”
keishatko:
“moc sa mi páčila :)”
Sectumsempra:
“:)”
Velká_koule_chaosu:
“neni nejlepší, ale četla se dobře... :)”
Blajzloch:
“Musím říci, že po začátku, kde se mi hrubě nelíbila ta násilná scéna, která se mi do stylu vyprávění vůbec nehodila, jsem měla tendence přestat číst. Ale vydržela jsem a vyplatilo se. Zbytek povídky byl snesitelný. Ačkoli mi ten konec přišel trochu uspěchaný a sladký, dávám povídce 2.”
ZJTrane:
“odkaz funguje. Mám rada happy end-y a táto poviedka bola pohladenie na duši.”
larkinh:
“Odkaz nefunguje....”
Kate Mathews:
“...”
sirina:
“Krásná povídka a jako bonus mpreg :-)”
SaraPolanska:
“Zatím jsem to nedočetla. A asi ani nedočtu. Dlouhé, hlavním hrdinům chování moc nevěřím a občas mi nesedí slovosled. Nevím, přijde mi to takové rozpačité, chvílemi jsou ty rozhovory zbytečně zdlouhavé a moc jednoduché. Nezaujalo mě to.”
finde:
“líbí, co říci víc”
Akkarra:
“Docela jsem se pobavila. Severus je sice místy dost OOC, ale ještě pořád se dal poměrně bez problému poznat. Spíš mě jako obvykle štval Potter, ale kdy ten mě neštve... :)”
SinamLlumi:
“Nechci rýpat, sama si s latinou moc netykám, ale nedá mi to: spravedlivá válka se řekne bellum iustum, nikoliv bellum iustium! S.L.”
Anne:
“Velice roztomilá povídka o vývoji vztahu.”