V nesprávném čase

  • Autor: Cosmic
  • Překladatel: Hajmi 2003
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy.
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 23
  • Shrnutí: Harry se probudí s bolestí hlavy, ale brzo si uvědomí, že bolest hlavy je ta poslední věc, která by mu měla dělat starosti. Náhle je vržen do světa velmi podobného tomu jeho – přesto velmi odlišného. Vize, Voldemort, lektvary, jedy, legrace, dobrodružství a romance následuje. A jakou roli v tom všem hraje Draco?
  • Klíčová slova: slash, nasilí

Hodnocení čtenářů:

Tereza:
“...”
Mr. Robot:
“Cestovanie časom skrátka milujem :)”
Velká_koule_chaosu:
“Povídka se mi velmi líbila, ale jak už bylo psáno, strašně urychlený a utnutý konec. Navíc jsem ten "vznikající" vztah autorce moc nevěřila.”
Rulie:
“Trochu moc rychle utnutý konec, ale povídku jsem hltala, takže za mě za 4”
jesssnape:
“na to, že jsem tuto povídku četla někdy před třemi lety, si z ní ještě stále nějaké střípky pamatuji, takže to tak hrozné být nemohlo... =)”
Trinyx01:
“, ,,”
Adelaine:
“Mám trošku nechuť ji číst znovu, abych ji mohla řádně okomentovat... Ale co si pamatuju, tak mě to zas tak nechytlo. 2/3”
Benny:
“Akkarra to dokonale vystihla:Povídka je jak revmatický slimák:)”
Mrmla:
“...”
Akkarra:
“Ne. Je to nudné a děj se pohybuje rychlostí revmatického slimáka... Nic pro mě.”
Kate Mathews:
“...”
Victoria:
“Skvělá =] Tak dobrá, že mě dokonce přinutila přeloupat poslední dvě kapitoly v angličtině. Doporučuju pro všechny příznivce H/D =)”
mariaa:
“Skvělá povídka, velmi se mi líbila, ale bohužel opět mě nějak přestal bavit konec. Určitě bych ji ale doporučila ke čtení, i když jedno přečtení bohatě stačí.”
ZJTrane:
“počkám kým bude dokončená.”
Ivet:
“Velmi povedená povídka, donutila mě přelouskat ji v angličtině. Přesto se moc těším na překlad. :))”
Nade:
“Mám to rozečteno a už teď musím říct, že povídka je povedená.”
biaca:
“zajímavá povídka - jedná se o překlad ”