Co způsobil deník

  • Autor: Ivet
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter / Draco Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 18
  • Shrnutí: Harry si ještě za jeho studia v Bradavicích začal psát deník. Co se stane, když ho o hodně let později najde jeho žena Ginny a přečte si v něm velmi zajímavé věci? Naučí se s tím žít kvůli jejich dětem a nebo se s Harrym rozvede? A jak bude pokračovat Harryho život?
  • Klíčová slova: romantika, láska, Bradavice

Hodnocení čtenářů:

modrooczka:
“...”
Peth Kurayami:
“No.. Kladem této povídky jsou rozhodně kvalitně a detailně popsané postelové scény. Záporem je to že je to prakticky PWP :D od nějaké čtvrté kapitoly je to porno až děs na druhou stranu já se tomu nebráním. Nejraději bych udělalila 3, 5 bodu. Na 4 sem ohodnotila dle mého názoru lepší povídky na druhou stranu toto průměr není. Ach zatraceně!”
Victoria:
“Nechytlo mě to”
Kate Mathews:
“...”
finde:
“milá povídka na zpříjemnění dlouhých večerů”
Marion Daé:
“taky u téhle povídky mě zaujal popisek. nechám se překvapit :)”
Sanasami:
“Bolo to perfeknéééééé naozaj super”
zmije:
“Nelíbí se mi.”
Jacomo:
“Nedočteno, nezaujalo mě to. Nelogické jednání hlavních postav, bez hloubky a náznaku psychologického pojetí, občas nezvyklá slovní spojení a obraty. Možná se autorka později polepšila, ale já jsem víc než 2 kapitoly nezvládla.”
Akkarra:
“Není to zas až taková hrůza.”
Nade:
“Moc příjemné čtení, něco pro romantické dušičky.”