Povídky čtenáře/čtenářky mariaa
z fandomu Sherlock BBC
ohodnocené na 100%

Matchmaker, Matchmaker

Odkaz | Autor: Vash The Humanoid Sunshower | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sherlock Holmes, John Watson, Greg Lestrade, Mrs. Hudson | Rating: 13+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Sherlock, upon discovering that John is bisexual but has sworn off men, makes it his mission to set John up on various dates to help him find the perfect man. Hilarity ensues. S/J: Pre-slash/Slash Last chapter up!
Klíčová slova: BBC Sherlock, Johnlock, humor, romance


The Heart In The Whole

Odkaz | Autor: verityburns | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sherlock/John | Rating: 16+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 21
Shrnutí: Events after The Great Game leave Sherlock dependent on his best friend and colleague. But John has a secret of his own...
Klíčová slova: Sherlock BBC

Aswalka82:
“-”
shadow:
“Verityburns a její Johnlock, to byla pro mě láska už po pár řádcích. Nemůžu se rozhodnout, jestli mám raději tuto povídku nebo The Road Less Traveled, kterou si už můžu vychutnávat "komplet" v češtině. No, tahle přece jenom vítězí.”
Ostravanka:
“q”
Sectumsempra:
“...”
Heredhether:
“První polovina byla jako splnění mýho Johnlock-snu, protože podobná zápletka mi vrtala hlavou už déle a říkala jsem si, jestli se o ní někdy někde dočtu. Krásný popis toho, jak láska dokáže měnit lidi a hlavně způsobit, že se sami touží změnit pro druhého. Zhruba od poloviny a Sherlockova prozření začalo moje nadšení opadat a vystřídalo ho místy zklamání z nedostatečně rozvinuté dobrodružné linie a místy otupělost ze sice stále nových (klobouk dolů před fantazií autorky, ale chudák Sherlock, kdyby se jí dostal do spárů :D), leč VELICE početných sexuálních scén. Ale ať nekecám, u některých jsem se nasmála a u jedné snad i dojala, a to se cení. Líbily se mi odkazy na události ze seriálu, na které se odteď už nikdy nemůžu dívat stejně, charaktery postav byly v pořádku, a jestli mě na povídce něco zaujalo, tak obsáhlý doplňkový materiál - fanart ilustrace, soundtrack, podfic... Vřele doporučuji každému, kdo nemá komatózní libido a pokud má, pak s tím chce co nejdříve něco udělat ;D Mým problémem bylo prostě to, že mám raději výstřiky emocí než masážního oleje.”
Lanevra:
“Prosím vpisujte že je to Sherlock BBC”
mariaa:
“Víc takových Sherlocků a Johnů :D.”
Casiopea:
“Definitvně jsem se do verityburns zamilovala. Ačkoli jsou její příběhy stále o stejném páru, dokáže skvěle měnit styl podle toho, co si ten který žádá. Tuhle mám asi nejradši. Kombinace skutečně sociopatického Sherlocka a Johna, který je 100% hetero (s drobnou výjimkou, kterou je Sherlock... :D)... Navíc úžasně mrazivý Moriarty, na konci jsem se fakt chvíli bála. Totální nadšení. :)”

Tvůj celý svět

Odkaz | Autor: verityburns | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: Sherlock Holmes/John Watson | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-09-10 | Počet kapitol: 21
Shrnutí: Události po The Great Game zanechaly Sherlocka zcela odkazaného na jeho nejlepšího přítele a kolegu.Ale John Watson má své vlastní tajemství..||Heslo:TCS
Klíčová slova: Johnlock, slepota