Povídky čtenáře/čtenářky kami
z fandomu Harry Potter

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|

Po činu

Odkaz | Autor: Josan PQ | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Percy Weasley | Rating: neuveden | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Předobraz povídky Mistr lektvarů.
Klíčová slova: po šestém dílu


Počítej

Odkaz | Autor: Switchknife | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus a Harry v koloběhu zločinu a trestu.
Klíčová slova: BDSM, trestání


Pohřeb

Odkaz | Autor: lumos | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: George Weasley | Rating: pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Na pohřbu Freda Weasleyho...
Klíčová slova:


Porada učitelského sboru

Odkaz | Autor: Daioni | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Brumbál, Snape, McGonagallová, Hoochová, Kratiknot, ... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jak to asi vypadá v bradavické sborovně před začátkem školního roku.
Klíčová slova: Moudrý klobouk, Bradavice


Posedlost

Odkaz | Autor: Styx | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sirius Black/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Sirius Black je přímo posedlý Severusem Snapeem, ovšem Severus jeho vášeň zatvrzele odmítá sdílet. Sirius se ale jen tak nevzdává a hledá způsoby, jak ho přesvědčit.
Klíčová slova: noncon, sex , Snack

FemmeFragile:
“Rozečteno”
bedrníka:
“Šestistopý krasavec Snape mě strašlivě irituje, ale aspoň je pochopitelná Siriusova neukočírovatelná posedlost. Pak jsem trochu přeskakovala, úplně tomu Stockholmskému syndromu v tomhle případě nevěřím. Ovšem poslední dva odstavce příběhu dávají tu pravou šťávu.”
Sectumsempra:
“Ctu to uz ponekolikate a pokazde jsem nadsena :))”
DenDella:
“Posedlost, v mých očích, jen trochu pokulhává za katem. Dlouho jsem čtení odkládala kvůli páru, ale nakonec tam jejich vzájemná nenávist nebyla nijak zvlášť zastoupená, takže jsem pár ani nevnímala. Celé první 3 kapitoly byly hrozně nudné, utahané a vešly by se bohatě do jedné. Zbytek byl skvělý. Vzrušující, napínavý, citlivý, ... Nádherné dva večery čtení. Na konci mě tam trochu rušilo, že si Styx odběhla pro inspiraci do originálu, ale přitom vlastně ne. Jinak mě to opravdu překvapilo, jako snad zatím nic v žádném slashi. Aniž bych nad důsledky konce moc přemýšlela, jen jsem překvapeně zírala na poslední odstavec. A to, že se slibované pokračování nekonalo, mi opět vůbec nevadilo. Dávám 4*, protože je to prostě Styx, která mi vždycky dokáže doplnit hladinu slashe v krvi.”
Lanevra:
“Staré dobré časy...”
Temna0Maky:
“...”
Mariella:
“Mám pocit, že jsem něco podobného už někde četla, ale z neznámého důvodu nedočetla, což nechápu. Skvělá povídka. Sirius mi sice místy přišel OOC, ale je pravda, že je to stejně AU - a skvělé AU. Ke konci člověku ta povídka může přijít až přeslazená, ale pak je okamžitě polit kýblem ledové vody. A tak je to lepší.”
KalamityJane:
“No teda sakra... To se člověk blíží ke konci a říká si, že toho konce je škoda, protože sklouzává do šílené idyly. No a pak přijde poslední odstavec. To mi teda vyrazilo dech a zvedlo to celou povídku o stupeň výš.”
jesssnape:
“...”
Sargo:
“Tak jsem si početla a celou dobu si říkám: sáfra, už jsem kdysi ve svých počátcích musela číst něco strašně moc podobného... a pak jsem samozřejmě zjistila, že je to ono, jenom zkreslené časem a dojmem věcí přečtených od té doby. Hrozně mě to překvapilo, protože pocit z té povídky je tak propastně jiný! Ale úplně a zcela. Lepší i horší. Celku z mnoha důvodů nevěřím, je tam ovšem řada brilantních detailů. Nevím ale, nakolik příjemným překvapením je zjištění naprosté rezistence vůči popisovanému násilí.”
kami:
“To je to taká stará známa poviedka. Bolo to dobré, vždy keď si to prečítam, je to dobré a ten koniec je taký... taký. (Nebudem predsa spoilerovať. :D)”
Mrmla:
“--”
Benny:
“Když jsem jí četla poprvé,říkala jsem si;"Waw ten konec mi vyrazil dech"Další přečtení už takové pocity nevyvolalo.Řekněme,že s čistým svědomím za 4.”
Potkanice:
“Ačkoli jsem jí přečetla jedním dechem, není to můj šálek kávy”
mariaa:
“Velmi kvalitní povídka, která zaslouží 4, ale znovu se k ní vracet nebudu, proto za 3.”
belldandy:
“4/5. Podat takovou zápletku věrohodně, to mi připadá jako velká výzva pro každého autora slashe a Styx se s tím nepopasovala vůbec špatně. V Posedlosti mám problém se začátkem a koncem. Mám pocit, že k tomu, aby Black udělal něco tak radikálního jako zde by měl dostat nějaký pořádný důvod. Sexuální frustrace je mi málo a když tak potřebuji vidět, že doslova propadá šílenství a přestává se ovládat. Z druhé strany mi zas připadá, že nemůže být tak snadné odpustit něco takového bez výhrad a úplně jako zde na konci. Nicméně zbytek příběhu se mi líbil velice - dokonce na pět bodů. Bylo to, jak je u Styx zvykem, neuvěřitelně precizně a přesvědčivě napsáno. A já dokonce zbaštila Snapeovi jeho postupné ustupování a tání .... Jen neberu, že při zachování své plné příčetnosti může přistoupit na to, že si něco takového zasloužil. Přijde mi že větou "Dal jsi mi dobrou lekci, prevíte." nelze zhodnotit předchozí děj. To mi raději Severuse úplně zlomte, ať věřím, že mu to je už jedno. :) Úplný konec nekomentuji - k němu mám, co do hodnocení, neutrální postoj. :) PS: Taky mi trochu nesedí, že se v této FF často dává rovnítko mezi fyzické vzrušení a touhu po nějaké konkrétní osobě. Fyzické vzrušení však přeci nemusí být vázáno na konkrétního člověka, tím méně na člověka právě přítomného. A není tedy žádným jednoznačným důkazem touhy po právě přítomné osobě. Ale když to tak hlavní hrdinové chtějí vidět, já jim to vymlouvat nebudu ... :)”
delatrix:
“mmm”
Kate Mathews:
“...”
Dael Shays:
“Jeden z prvních slashů, co jsem kdy četla a jeden z nejlepších, co znám. Ten konec tam tak krásně patří, ale nejraději bych ho vyrvala, spálila a zapomněla, že se to kdy stalo :))”
Nade:
“Ze začátku se to jeví jako docela vtipná povídka s jistým množstvím násilného sexu. Ale ten konec mi naprosto vyrazil dech.”
ZJTrane:
“Poviedka, ktorá je skvelo napísaná a rada pri nej trpím :) Príbehy od Styx nečítam, tie rovno prežívam.”
Dark:
“tak ten konec mě rozhodně dostal....i když na non-con moc nejsem tohle se mi líbilo:-)”
Akkarra:
“Tohle už jsem kdysi četla a znovu opakuji: Ne, ne, ne... Ten konec mě těžce dostává. Ten je tak debilní, až je geniální. Styx - za tohle máš mou hlubokou poklonu. :)”
SinamLlumi:
“Posedlost byla hodně dlouhou dobu moje jediná oblíbená česká slashová povídka. Normálně sice přímo nesnáším krasavce!Snapea, ale tohle je pro mě zkrátka AU, kde jsem ochotná ho tolerovat. :) Jo, ta 5 asi bude z nostalgie, ale co už. :) S.L.”

Poskok

Odkaz | Autor: bedrníka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Filch | Rating: neuvedeno | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Vizte, jaký hrozný pohled by se Harrymu naskytl, kdyby si pro zabavenou knížku přišel do sborovny o chvíli později.
Klíčová slova: sex, erotika


Poslední přání

Odkaz | Autor: RavenRosebud  | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry se vrací, aby řekl sbohem, a přitom se dozví něco, o čem dosud nevěděl.
Klíčová slova: smutek, naděje


Poslední výhonky starého stromu

Odkaz | Autor: Abigail | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Regulus Black, Sirius Black, Belatrix, Narcissa Malfoy, Potterovci, Remus a iné postavy | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2010-06-21 | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Povídka zobrazuje příběhy dvou bratrů. Jejich cesty začaly stejně. Ovšem poté se rozdělily. Jeden se vydal na cestu "dobra", druhý cestou "zla". Jeden příběh, jedna doba, dva pohledy. Příběh o tom, že "dobří" nejsou vždy jen dobří a "zlí" nejsou vždy jen zlí. Doba: Tento příběh se odehrává v době, kdy je Voldemort na vrcholu své moci. Během první války s ním. Střídavě je vyprávěn ze strany Smrtijedů a střídavě ze strany Řádu.
Klíčová slova:


Poslední z bratří Weasleyů

Odkaz | Autor: Julie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Charlie Weasley, Zuzana | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Povídka o tom, jak Charlie umřel. Dostupné též na AO3: https://archiveofourown.org/works/50804266
Klíčová slova:


Postižený Stockholmem

Odkaz | Autor: GMTH | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Lucius Malfoy/ Harry Potter | Rating: 15 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry si ke svému vězniteli vytvoří pozitivní vazbu.
Klíčová slova:


Posudek odborného článku zaslaného redakci časopisu „Mugglische Chemie“

Odkaz | Autor: Trisia | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape | Rating: Bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: vědecký článek pro chemický časopis dostává k recenzi nejmenovaný bradavický profesor
Klíčová slova: humor


Potrestaný

Odkaz | Autor: *kelly* a Jade | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Když Draco Malfoy prohrál v soubojnickém klubu s Harry Potterem, rozhodně tím ředitele své koleje nepotěšil.
Klíčová slova: Trest, lemon


Potter's Maddness - Potterovo bláznovství

Odkaz | Autor: pekeleke | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Poppy Pomfrey | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Známky Potterova šilenství jsou tak neobvyklé, že Severusi Snapeovi chvíli trvá, než je rozpozná.
Klíčová slova: Drabble, Snarry


Potterverse part I: students - fanart

Odkaz | Autor: naga-wikka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Ron, Hermiona, Harry, další studenti | Rating: Work Safe | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí:
Klíčová slova: fanart


Potvůrka

Odkaz | Autor: Blesk | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HG | Rating: od 12 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Jeden nepovedený lektvar a jeden strašně otravný tvor u ještě otravnějšího profesora. Výbušná kombinace, i když...
Klíčová slova: snamione


Potvůrka II.

Odkaz | Autor: Blesk | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Náhoda je pěkná mrcha. A zvláště, když svede dohromady dva lidi, kteří by se snad už nikdy ani setkat nechtěli. Nebo snad ano? Volné pokračování (možná epilog) k Potvůrce.
Klíčová slova: snamione


Prasklinka v čase

Odkaz | Autor: Tira Nog | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape(preslash) | Rating: 0+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Osm let po válce s Voldemortem Severus zjišťuje, že mu jeho pečlivě budovaná izolovanost přestává vyhovovat. Má ale vůbec šanci získat přátele, když nemá nejmenší tušení, jak se to dělá? A existuje v jeho okolí někdo, kdo by o něj stál? Geniální preslash z pera Tiry Nog vypráví o křehkém vztahu mezi dvěma muži. Ti dostanou druhou šanci prožít věci, o které v minulosti vlivem nepříznivého osudu přišli. (Původní odkaz: http://ss-slash.wgz.cz/prasklinka-v-case) Poznámka k překladu: Originální název Tiřiny povídky “A Nick In Time” odkazuje na slavný fantasy román Madeline L´Engleové “A Wrinkle In Time” překládaný jako “Vráska v čase”. Vypráví o dobrodružství dvou dětí, které se vrátily časem. Slovíčko “nick” se nejčastěji překládá jako škrábanec nebo šrám, ale neznělo by to moc pěkně, a tak jsem si dovolila použít raději slovíčko “prasklinka”.
Klíčová slova: děti, preslash


Pravý původ mastných vlasů Severuse Snapea

Odkaz | Autor: Daioni | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS, AB, učitelský sbor... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Pro jistotu předem hlásím, že toto není vážně myšlená povídka. Je to... spekulace! Ano, to je ono. Spekulace. Co by bylo jinak, kdyby bylo všechno jinak, nebo proč je co, když je něco jiného... ;-)
Klíčová slova: humor, Snape


Presviedčanie

Odkaz | Autor: Deathofme | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová | Rating: neobmedzené | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: „Nepotrebujem ich,“ zavrčal. „Prečo potom keď čítaš, máš každú knihu nalepenú takmer na nose?“
Klíčová slova: snamione, Severus s okuliarmi


Princezna

Odkaz | Autor: Narcisa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Belatrix, Andromeda | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí:
Klíčová slova: temné, drabble


Pro nás

Odkaz | Autor: Senjy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Zpracování námětu od lapillus v rámci Snupin Fantasy Fest následujícího znění: zatrpklý Remus po válce koupí Severuse jako otroka (kvůli sexu/lektvarům/uklízení/pomstě/atd. - záleží na autorce) Jestli bude Severus k sexu svolný a jak se jejich vztah vyvine a jestli šťastně skončí, je zcela v režii autorky.
Klíčová slova: znásilnění, otroctví, romantika, psychologické, překlad


Pro větší dobro...

Odkaz | Autor: Mata | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Albus Brumbál, Gellert Grindelwald, Albus/Gellert | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-07-15 | Počet kapitol: 35
Shrnutí: Dva mladí muži, velmi nadaní kouzelníci. Jeden velký nebezpečný sen a souhra podivně osudových událostí. Přelom 19. a 20. století. Konvence, zvyky a zakázaná láska. Psychologické drama o vnitřním boji rozumu a citů, o velkých snech i osobní prohře. O neopětované lásce a palčivé touze. O světě, který není černobílý, kde má své místo bolest i nenávist, láska a přátelství. Kde krev není voda a nechtěné se může stát skutečností. Za beta-read a konzultace historických událostí děkuji Jankovi Ke každé kapitole je přiřazena jedna píseň od Loreeny McKennitt, která vhodně podtrhuje atmosféru. Při této hudbě povídka vzniká a ráda se o ni s vámi podělím. Přednostně zveřejňuji zde http://www.matove.estranky.cz/clanky/povidky/pro-vetsi-dobro/ (autorka)
Klíčová slova: preslash, psychologické, drama, grindeldore


Proč nenávidím Smrtijedy

Odkaz | Autor: D.J. Orlovský | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Alastor Moody | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Moody se odpojil od ostatních, aby polapil prchajícího Smrtijeda.
Klíčová slova:


Prosincové drabblování

Odkaz | Autor: Amanuensis, Katekintail, Beth H. | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: JP/SB, SS/LM a mnoho dalších | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Soubor krátkých drabblat
Klíčová slova: drabble


Prostě ne

Odkaz | Autor: JMA | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Nebelvírská kolej | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Ron se vypořádává s pomluvami. Překlad: Rozárka
Klíčová slova: HP, Ron Weasley, Humor


|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|