Povídky čtenáře/čtenářky Salome
z fandomu Originální Fic
ohodnocené na 80%

Nepohádka

Odkaz | Autor: Anceza | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Postavy | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Úvod autorky: Pohádka - nepohádka, jinými slovy romantický příběh s prvky fantasy. Přiznávám, že začátek je hodně inspirovaný jednou TV pohádkou.
Klíčová slova: Láska a vina


Sokolí přání I.

Odkaz | Autor: Máta | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Anglický důstojník, Lovec. generál Custer | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: Jonathan Frederick Grier-Falconwishforth je mladičký Angličan, šlechtic a voják, který je přes svůj nesouhlas nucen odjet do Ameriky. Zde je vržen do krvavé reality indiánských válek. Jak jeho pohled na svět ovlivní setkání, která tam zažije? Jak jej ovlivní střet dvou diametrálně odlišných kultur? Jak se dokáže vypořádat sám se sebou? S tím kdo je? A co vlastně hledá? Kde najde odpovědi na své otázky? A kdo je Lovec? Příběh zasazený do skutečných událostí 60. let 19. století v USA. Do každodenní armádní reality, ale i do světa indiánské mystiky a kultury. Psychologické, mnohdy až syrově laděné historické drama o hledání, uvědomění, soucitu, životě a smrti, která číhá všude, jen nikdo neví za kterým rohem ji potká. Odkud přijde osudná kulka. Kdo je vlastně přítelem a kdo nepřítelem. Samotný příběh je doplněn poznámkami s vysvětlením dobových reálií a událostí v textu zmíněných nebo popsaných a odkazy na ilustrace z mé dílny.
Klíčová slova: Indiánské války


Tyger

Odkaz | Autor: Tiamat | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: snad raději ano | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jde o fanfic na báseň Williama Blakea Tyger. Slova autora: "Povídka je...cosi. Nevěda co činím, pod mýma rukama vzniklo toto krátké cosi a jak přitáhlo mé ruce, snad přitáhne i vaše oči, vážení čtenáři a čtenářky."
Klíčová slova: šelma a beránek


Výtah

Odkaz | Autor: Máta | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Co se stane, když potkáte Jeho?
Klíčová slova: Výtah, humor, hvězda