Komentáře k povídkám autora/autorky: kami

Radšej nemysli

Autor: Kami      Jazyk: SJ

Zástupkyňa:

“Mám ho rada. A najlepšia časť? Tá posledná, SPOILER! nekončí to happyendom, ale stretnutím na lavičke. (Och!) Upozornenie dva: niektoré myšlienky sa mi vryli pod kožu.”

Radšej nemysli

Autor: Kami      Jazyk: SJ

Benny:

“Kami, my se známe?Protože jsi mě docela vystihla:)Co jsem měla možnost od Tebe číst, zdálo se mi to sice hezky popsané ale stroze popsáno a musím říct, že tohle byla příjemná změna.Popsáné okolí, osobnost Lukaše a přiblížení jeho povahy čtenáři.Pořádně mne to zaujalo až od půlky, a také realistický konec.Jen za mne bych nemusela mít ten optimistický bonus:)Známka 3-4, zatím dám nižší ohodnocení a nechám to uležet:)”

Radšej nemysli

Autor: Kami      Jazyk: SJ

KalamityJane:

“Hezké”

Radšej nemysli

Autor: Kami      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Mě osobně nadchnul bonus, povídka jako taková mě zase až tak moc nechytla. Ale jinak je to vážně podařené. :)”

Radšej nemysli

Autor: Kami      Jazyk: SJ

Salome:

“Je to nadprůměrná povídka, kde dobrý dojem kazí jen pravopisné chyby - a že jich je. Z toho čtyři opravdu závažné, zbytek je interpunkce. U autorky, která se považuje za odborníka na literaturu, to až zaráží. Líbilo se mi, že jejich "vztah" neromantizovala, že pokus o zneužití závislosti zůstal tím, čím byl. Konec se mi líbil - vždyť to vzhledem k okolnostem ani nebylo až tak nepravděpodobné. Navíc - to, jak mu postupně docházelo, že to nemůže být náhoda bylo takové... roztomilé.”

Radšej nemysli

Autor: Kami      Jazyk: SJ

mariaa:

“...”

Radšej nemysli

Autor: Kami      Jazyk: SJ

Zuzi:

“Ten kluk... :)”

Radšej nemysli

Autor: Kami      Jazyk: SJ

Mrmla:

“Nelze vyhledat”

Radšej nemysli

Autor: Kami      Jazyk: SJ

Usmevava_Barush:

“.”

Radšej nemysli

Autor: Kami      Jazyk: SJ

Ostravanka:

“q”