Komentáře k povídkám autora/autorky: assez

Stránky: 

Z bláznových zápisků...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Nepřehledné, naprosto mě odradily oddělovací znaky - proč? nemá to být designová hrůza, ale příběh ke čtení! Kam jsme se to dostali? Do hlavolamu slov a vět? Odmítla jsem to číst.”

Z bláznových zápisků...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jo, to si pamatuju, jak jsem to cetla... des bes”

Z bláznových zápisků...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Z bláznových zápisků...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tohle nebude konečná známka, protože jsem v polovině druhé kapitoly a nezvládám to teď číst.Jak podotkla Sinam, představa, že Harry přijde za rodiči a vydupe si ples, aby sbalil Snapea a Potter senior zařídí..Čuměla jsem jak tele na vrata.Ale pokud vím, tak už se tam naráz mihly tři časové úseky.Příchod Severusovy matky, přešla mě chuť pokračovat.Jednou se dokopu a dočtu to, zvládla jsem horší kraviny(např;EK)K otázce pomlček, jež autorka miluje-nevadí mi to;)”

Z bláznových zápisků...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Já se přiznávám, že tuhle povídku jsem si zamilovala. Dala mi něco jiného, co jsem u jiné ff zatím nenašla, co tam obvykle ani nehledám, a rozhodně jsem si ji užila. Když jsem ji četla poprvé, tak jsem na to taky koukala jak na zjevení, co to má znamenat, ale po čase jsem ji přečetla znovu, v jiné náladě, s jiným přístupem a s vědomím, co mám čekat, a byla jsem unešená. Já mám assez ráda z velký míry i kvůli těm 'zkomoleninám' a kvůli tomu, že se musí člověk kouknout za slova.”

Z bláznových zápisků...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

shadow:

“Ne díky. Do osobní poznámky si píšu „opravdu nezkoušet za pár let číst znovu“. Bod za odvahu něco takového publikovat.”

Z bláznových zápisků...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A je to tady! Vogoni šlehli s poezií a dali se na prózu! Pomoc...”

Z bláznových zápisků...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Ano, pamatuju se, když jsem to četla. Jedna z těch horších věcí, na které jsem kdy narazila.”

Z bláznových zápisků...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

ala:

“...”

Život jde dál

Autor: assez      Jazyk: ČJ

A-SISI:

“Jestli si chcete přečíst něco, co vás donutí i přemýšlet, ale zároveň umíte ocenit kvalitu... pak jste tady dobře. Život je povídka, které si velmi cením - ale jako pohádku v jednu ráno si to nečtěte, zaslouží si víc. Napříkald vaši plnou pozornost.”

Život jde dál

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Hatake Jane:

“hmm vypadá to zajímavě jdu si to přečíst. EEEE?? ono to tam neni?? O.o”

Život jde dál

Autor: assez      Jazyk: ČJ

zmije:

“odkládám...”

Život jde dál

Autor: assez      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“"Prečítam" ”

Život jde dál

Autor: assez      Jazyk: ČJ

beruska:

“X”

Život jde dál

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Stránky: