Komentáře k povídkám autora/autorky: SaraPolanska

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Dá se tam najít pár vtipných hlášek, ale to je tak vše...”

Dnes zaplatím

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Kkdyz uz je to o tom, pridat mu na iq, proc tak nelogicke chovani? ;-)”

Dnes zaplatím

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Zajímalo by mě, kolik vět přesně autorka napsala vlastního textu. Dvě či čtyři? :D Chcete mě rozesmát, za to bych rozhodně nedala ani 3. I u 2 jsem na pochybách, ačkoliv se ony dvě věty dopisu můžou zdát inteligentní, proč to tedy více nerozepsat? Třeba Harryho, cokoliv..”

Doplň si...

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Ježiši to je ptákovina. Je to nepřehledné, nekánonické a ani to není moc vtipné.”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Z Dovolené jedničky jsem byla nadšená, bohužel mi přijde, že tahle druhá část už nepřináší nic nového a často jen opakuje staré vtipy. Občas jsem se smála, to jo, ale asi jsem čekala víc.”

Dovolená 3 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ehm..Merline, to je otřesné.Opravdu se snažím najít něco vtipného a originálního..Ano, jeden motiv se mi líbil, ale i ten vyšumněl.Staré vtipy, gagy a překvapení, natož smích nepřišel.Škoda.”

Dovolená 3 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Zasmála jsem se 2x z celých 9 kapitol, už to nemělo šťávu ... bylo to dokonce horší než předchozí kapitola. Neuvěřitelně mi tam vadila Minerva a chování některých profesorů a ač vím, že je to parodie, tak tohle už nebyl ani náznak humoru.”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

zmije:

“Je to trochu jako silvestrovská zábava - humor za každou cenu.”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Možná jsem od toho očekávala víc dle komentářů. Zjišťuju, že prostě mám jiný druh humoru a tohle mi přišlo křečovitý a násilně se nutící do srandy za každou cenu. Nic pro mě.”

Sázka

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Dvojice Ginny a Severus je celem dobrý nápad, mám strašně ráda nezvyklé dvojice... Jenže povídka jako taková mě moc nenadchla, nápad nic moc originální a chybí tomu vzrušení...”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Emily:

“Pustte si to video než začnete číst :)”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Video je geniální, to všem doporučuji. Asi prostě nejsem na takovýhle styl parodií (což je bohužel většina), ale mně to připadalo dost slabý a až na větu: „Severusi, to už je doba ty kluku jeden mastná!“ mi to ani nepřišlo vtipný. Oceňuji ale, že se tam autorka zuby nehty nesnažila protlačit vtipy a humor, takže to nebylo trapný.”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Cora:

“:)”

Velikonoce

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Hezká srandička, jen chvílemi už dost křečovitá. Ale za přečtení stojí, koneckonců je to dostatečně krátké.”

Velikonoce

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”